Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb windows 8 geinstalleerd met de cd maar heb geen internet meer heb een hp pc alles werkten prima maar mijn router pakten geen internet heb mijn windows 7 weer moeten installeren kan iemand mijn helpen connie
 
Dit is een heel normaal probleem als je de drivers (stuurprogramma's) niet installeerd van je hardware na installatie van een nieuw/ander OS.
Laat even weten welk model nr je HP heeft en dan kunnen we je de juiste richting insturen.
 
vermeld eens de gegevens van deze HP pc ....
de reden is dat je eerst de juiste driver gaat ophalen ...
nu is de vraag : is deze pc bedraad of draadloos ( ik vermoed bedraad omdat je pc vermeld en niet een laptop )
 
welke bit versie heb je van dewin7 in gebruik
en welke bit versie ga je installeren van de win8..

vraagje :het gaat over de verse installatie toch van de win8 ( dus géén upgrade vanaf de win7)

opmerking :
bij het ingeven van de prod rz573aa-b14 word er de HP Pavillion Sleekbook 14-b010us
vermeld ...Bekijk bijlage 9838 dus graag de volledige naam...
 
ok, nu enkel nog de bevestiging in verband je product nummer ....
als ik deze ingeef op de hp support site dan geeft deze de vermelding dat het om de HP Pavillion Sleekbook 14............ gaat !
dus graag de volledige naam van uwe HP ( zoals je hier boven zie zijn er verschillende versies ! )
 
Dit gaat over de HP Pavilion Media Center TV m8060be. https://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01041953&tmp_track_link=ot_faqs/top_issues/nl_be/c01041953/loc:1&cc=be&dlc=nl&lc=nl&product=3420764#N586
Er zijn geen drivers beschikbaar voor Windows 8 helaas. Enkel tot Windows 7 64bit.
Ik heb een opgezocht welke netwerk chipset deze gebruikt: Intel 82562V

Drivers op de Intel site gaan ook maar tot Windows 7 64bit (x64). Je kan deze eens proberen te installeren op je Windows 8 x64. De kans is groot dat die werken.
http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Ethernet+Components&ProductLine=Ethernet+Controllers&ProductProduct=Intel%C2%AE+82562+Fast+Ethernet+Controllers

Of de directe link: http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&ProdId=998&DwnldID=18713&ProductFamily=Ethernet+Components&ProductLine=Ethernet+Controllers&ProductProduct=Intel%C2%AE+82562+Fast+Ethernet+Controllers&lang=eng
 
geef niets , de fout lag bij mij omdat de zoek functie op de HP site niet echt met de product nummers overweg kan ...
stel je een lopende band voor ...deze hebben ook meestal eenzelfde product nummer ...de afwijking zit dan in het modelnummer ...in uw geval dus m8060be
volg de tip van Dragon op.
ene succes ermee

nog deze opmerking :
ik zelf gebruik de windows8 pro met de vista drivers , omdat Asus géén drivers meer heeft uitgebracht na de vista ..
nogthans draaide ik moeiteloos de win7 ultimate en nu ben ik sinds een maand over gegaan naar de windows8 pro x64
 
Ik vernam net dat je draadloos wilt werken. Aangezien ik de specs niet vind op de HP website zal je even moeten helpen hier. Ik ga ervan uit dat je Windows 7 nog actief is op je PC?
Ga naar Start - Uitvoeren
Typ dan devmgmt.msc en druk op enter.
Je krijgt dan een overzicht van alle geinstalleerde apparaten. Ga dan naar Netwerk adapters. Klik dit open en je krijgt normaal gezien een lijstje van 2 apparaten. Typ hier welke dit zijn. Maw, typ de tekst exact zoals ze verschijnen in apparaatbeheer.

devicemgr.jpg
 
Hmmm, ik vrees dat het straatje hier doodloopt. Voor zulke beschrijving had ik al bang. Er is mss nog een andere manier om achter die WiFi chipset te komen, maar dan moet je al in de driver details gaan kijken. En dat geeft nog geen garanties...

Tip: Koop een PCI (niet PCI express!) WiFi netwerkkaartje voor in je deskotp PC welke Windows 8 compatibel is. Dit kan je vervangen door het huidige kaartje en gaat je nietveel kosten normaal gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan