Windows 8 met Telenet = internetproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot voor een dag hadden we 5 dagen problemen met ons internet. Alles ging ontzettend traag. De speedtesten waren enorm ondermaats.
Na enkele telefoontjes naar de klantendienst van Telenet en 2 techniekers over de vloer, werd het probleem opgelost.
Voor mensen die dit probleem nog hebben, je kan er HIER alles over lezen.
 
Dergelijke commentaar zou ik enkel posten als ik de eigenaar was van "BGC".
Ik heb heel wat vrienden, techs bij Telenet, elkaar kapot maken heeft geen enkele zin op ons niveau. 'S avondspits samen een pint drinken en vertellen hoe onze werkdag verliep is veel leuker.
oorlog wordt op een hoger level gevoerd, wij techs verdienen onze dagelijkse boterham!
 
Wat heeft BGC (ik veronderstel Belgacom) hier mee te maken ?
Jaren geleden,was integan mijn werkgever.ik weet evenveel van koper (bgc), als van coax (Telenet). De gemeenschappelijke factor is Telecom! Mijn interesse,mijn broodwinning,mijn hobby. Ook olo's laat ik niet in de kou staan! Helpen waar het kan,ook tijdens mijn vrije tijd!
 
Ik heb heel wat vrienden, techs bij Telenet, elkaar kapot maken heeft geen enkele zin op ons niveau. 'S avondspits samen een pint drinken en vertellen hoe onze werkdag verliep is veel leuker.
oorlog wordt op een hoger level gevoerd, wij techs verdienen onze dagelijkse
boterham!

Jaren geleden,was integan mijn werkgever.ik weet evenveel van koper (bgc), als van coax (Telenet). De gemeenschappelijke factor is Telecom! Mijn interesse,mijn broodwinning,mijn hobby. Ook olo's laat ik niet in de kou staan! Helpen waar het kan,ook tijdens mijn vrije tijd!

Dat is de juiste instelling ;)
 
Ik heb heel wat vrienden, techs bij Telenet, elkaar kapot maken heeft geen enkele zin op ons niveau. 'S avondspits samen een pint drinken en vertellen hoe onze werkdag verliep is veel leuker.
oorlog wordt op een hoger level gevoerd, wij techs verdienen onze dagelijkse boterham!

That's the spirit ! Zeg dat dan gewoon, nu komt jouw post over als zijnde dat ie van Bellens himself afkomstig is: dank die mens als "collega", maar potverdorie niet in naam van BGC.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan