Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte hr/mw,

Ik ben met een website bezig in wordpress daarvan zijn twee pagina's afgeschermd met een wachtwoord.
Als ik nu via internet gewoon de website opvraag en ik ga naar de pagina die afgeschermd is, dan log ik eerst in met mijn eigen wachtwoord en daarna krijg ik nog eens een beveiliging van windows een captcha dit vindt ik niet fijn, de windows captcha wil ik eraf hebben hoe kan ik dat doen?

vr.groet
Marian Nihot
 
wat word er hier bedoeld met de Windows captcha ?

ik vind nergens ook maar iets terug op mijn systeem betreffende de "captcha.dll "

er word beweerd dat deze nogthans op de locatie C:Windows \ System32 waar dan de vermelding " captcha.dll " zou moeten staan !
er word zelfs beweerd dat men deze service kan stoppen /starten via de lijst services doch ook hier zie ik dus nergens een mogelijke verwijzing er naar ..!

*enerzijds kan het dus ook een virus zijn ... bron
 
Je krijgt deze niet van Windows hoor, maar komt regelrecht uit Wordpress.

Dit zou een Plug-in moeten zijn als ik me niet vergis. ( Lang Wordpress niet meer gebruikt )

Ik meen me te herinneren dat hiervoor een plug-in geinstalleerd staat. Kijk daarom eens bij de plug-ins en disable deze.

Ik heb ook even Google gebruikt om hier iets over te vinden en dit voor je gevonden: https://wordpress.org/plugins/captcha-on-login/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan