Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier gelezen dat windows defender zeker zo goed is als avg betalend ( die ik heb) en daardoor avg verwijdert en defender actief gezet.
Voor de regelmatige opkuis heb ik ccleaner betalend geinstalleerd.
Is dit voldoende om ale mal en spyware van mijn pc te houden, of moet ik nog iets extra doen of veranderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij werd er nooit op pctuts beweerd dat de Defender evenredig zou zijn als de betalende AVG internet security...
het is wel zo dat geen enkele AV 100% bescherming bied ...het ligt immers ook aan de persoon die aan de computer zit !
 
Sry, klopt, niet gelezen bij pctuts maar in handboek windows 10 van Peter Kassenaar. Hieronder betreffend arikel.
 

Bijlagen

  • CameraZOOM-20150815113008964.jpg
    CameraZOOM-20150815113008964.jpg
    60.4 KB · Weergaven: 151
Mja... wat kunnen (we) daarop zeggen. De AV bescherming van Microsoft is altijd al bedroevend slecht geweest, en dat is nog altijd niet veranderd bij mijn weten. Bij diverse testen kwam deze ALTIJD slecht uit de bus, dus ik weet niet waar die autheur zen bronnen vandaan haalt. Maar betrouwbaar zijn ze niet, of die man moet wat wereldvreemd zijn.
Ze hebben zelfs voor hun professionele producten nooit hun eigen AV engine gebruikt, maar een samenraapsel van andere commerciele AV engines (vb bij TMG). Zegt ook al voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan