Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Als ik klik bovenaan op “verzenden/ontvangen” en dan op “alle mail-accounts”, dan lees ik onderaan “album publiceren”. Daarna krijg ik het volgende scherm. ice_screenshot_20161109-112949.pngice_screenshot_20161109-113050.png
Daarna komen mijn mails normaal binnen, doch een mail versturen kan ik niet meer. Dit is plots gekomen zonder dat ik aan het programma wijzigingen heb aangebracht.
Kan U mij helpen aub?
 
Ik denk dat het probleem gezocht moet worden in het fotoalbum dat als bijlage mee verstuurd wordt. Maar of het echt een probleem is of een software foutje of bug bij Microsoft is op dit moment moeilijk te zeggen.

When you attach several pictures, they automatically become an album. This seems to be the problem. In the photo album tools tab under format, select the paperclip to send the pics as attachments instead of as an album and the email should send.

Als je maar één afbeeldingen mee stuur, heb je dat probleem dan ook ? Probeer ook eens twee en een keer drie afbeeldingen te versturen.
 
Dag Lana, ik kan geen enkele mail versturen, enkel nog ontvangen.

Ik denk dat het probleem gezocht moet worden in het fotoalbum dat als bijlage mee verstuurd wordt. Maar of het echt een probleem is of een software foutje of bug bij Microsoft is op dit moment moeilijk te zeggen.



Als je maar één afbeeldingen mee stuur, heb je dat probleem dan ook ? Probeer ook eens twee en een keer drie afbeeldingen te versturen.
 
Geen enkele mail versturen dus, ongeacht er wel of geen bijlage bij zit.

Staan de smtp instellingen goed ?

Ik zie in de foutmelding poort 25 staan, probeer poort 587 eens met een ssl beveiliging.
 
Ik heb zoals je voorstelde de poort 587 gebruikt met een ssl beveiliging. Doch dit geeft het zelfde resultaat. Ik wil dit nu weer in zijn oorspronkelijke toestand zetten, maar het rare is dat ik nu niet meer weet hoe ik aan die instelling ben gekomen-m-

Geen enkele mail versturen dus, ongeacht er wel of geen bijlage bij zit.

Staan de smtp instellingen goed ?

Ik zie in de foutmelding poort 25 staan, probeer poort 587 eens met een ssl beveiliging.
 
Ik heb het gevonden om het weer in zijn oorspronkelijke toestand te zetten. Zou dit geen oplossing zijn om Windows Live Mail te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Het probleem is opgelost Lana met hem terug te zetten op de originele poort. Nu zag ik in "postvak uit " dat er een 6-tal berichten niet waren verzonden. Na deze verwijderd te hebben is alles terug ok. Bedankt voor de hulp.

Geen enkele mail versturen dus, ongeacht er wel of geen bijlage bij zit.

Staan de smtp instellingen goed ?

Ik zie in de foutmelding poort 25 staan, probeer poort 587 eens met een ssl beveiliging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan