Status
Niet open voor verdere reacties.
F

freddie

Gast
Hallo,sinds een paar dagen duurt het lang voordat windows live mail mijn berichten laat zien die ik ontvangen heb.Ongeveer een 30 seconden.Voorheen had ik hier geen last van.
Weet iemand er een oplossing voor.
Kan met systeemherstel niks doen,want gebruik een SSd harddisk.

Graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Freddie
 
reactie

reactie

Kan de update niet vinden(KB2454826)dus waarschijnlijk is er een andere oorzaak.Deze heb ik in ieder geval niet geinstalleerd.Bedankt voor de reactie.
 
sorry deze update heeft niets met het bovenstaande probleem te maken ...
de genoemde update is een beveiligings update en deze is werd meer dan 226 updates geleden al uitgebracht ....
het probleem ( probleem is een te groot woord ) daar je een vertraging bemerkt van 30 seconden !
het probleem dus kan ook aan je provider liggen of aan je eigen instellingen ...
 
Kan met systeemherstel niks doen,want gebruik een SSd harddisk.

Ik zie hier niet meteen een rechtstreeks verband, tenzij je zelf systeemherstel hebt uitgeschakeld omwille van plaatsbesparing (te krap bemeten SSD ???) of een fractie van een seconde tijdswinst ?

Sluit eerst alle Windows Live programma's af en ga dan via Start -> Configuratiescherm -> Programma's -> Programma's en onderdelen -> Een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst naar Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies voor Alle Windows Live programma's repareren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan