Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Hoe kan ik de spelling controle voor een andere taal instellen?
Ik kan alleen een tekst in het Nederlands controleren.

Er is geen keuze menu zoals in Mozilla Thunderbird.

Dank voor uw hulp!

adria137
 
wil jij een spellingscontrole in een andere taal dan dient deze taal ook geinstalleerd te zijn ....
klik jij verder op installeren nadat je de gewenste taal geselecteerd heb ...
dan word deze in een wachtrij gezet ...en vervolgens ook gedownload indien je voldoet aan de voorwaardes opgelegt door Microsoft ...

hier staan de voorwaardes opgenoemd .. Microsoft-servicesovereenkomst - Microsoft Windows

hier lukt het tevens wel om een andere taal toe te voegen aan de spellingscontrole van de WLM.

Ashampoo_Snap_2015.07.13_17h19m06s_005_.png Ashampoo_Snap_2015.07.13_17h24m30s_006_.png

opmerking : ik gebruik wel de Windows 8.1 Pro
**welke Windows 7 versie word er door u gebruikt ?
 
destijds verkreeg ik de pc hier met xp ...
deze werd nadien voorzien van de Vista en daarna weer van de Windows 7 pro
toen de upgrade uit kwam Windows 8 heb ik dan de Win7 vervangen door de Win8 pro
daarna bekwam ik de Windows 8.1 pro

*jij bent met de Windows 7 Home Premium blijven door werken en ik denk dat de opties betreffende het toevoegen van een andere taal in de spellingscontrole van de WLM bij u dan ook niet haalbaar is... in elk geval kan ik dit niet nagaan in een Windows 7
 
effe geduld ik ga de Win7 HPx32 bit virtueel instaleren ...
zal dan ook nagaan of dit inderdaad een verschil uitmaakt ...en of dit toch mogelijk is .
 
Heb het bij toeval zojuist gevonden!

Via; WLM opstarten; klik op ▼links van "start"; dan op e-mail , verder op "opties"en"mail" en dan heb ik het blad Opties met Spellingcontrole.
Tot slot nog taal downloaden en instellen met OK.

Nogmaals dank voor uw support
adria137
 
a je wist eerder niet hoe je tot de opties kwam van de WLM ...
en het is je dus wel gelukt ... zodoende hoef ik de virtuele win7 niet te installeren ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan