Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,
Ik heb windows 10 home nl succesvol geinstalleerd op mijn pc's,
de hoofd pc (desktop) is via een ethernetkabel aangesloten op de wirelessmodem van telenet, de laptop is via een draadloze verbinding aangesloten,
nu het probleem is : windows 10 heeft als email programma windows mail, ik heb echter ook windows live mail 2011 op de de hoofd pc en die is veel beter,en werkt ook; maar als ik windows live mail 2011 op de laptop(draadloos)probeer,lukt het niet,sinds de install van windows 10
blauwe circeltje blijft draaien,
weet iemand een oplossing?
 
je dient dan ook de WLM 2012 te gebruiken ...
download deze en pak hem uit ..
start de wlsetup-web.exe op en ontvink alles wat je niet wenst te gebruiken ..
 

Bijlagen

  • wlsetup-web.zip
    594 KB · Weergaven: 150
windows livemail

je dient dan ook de WLM 2012 te gebruiken ...
download deze en pak hem uit ..
start de wlsetup-web.exe op en ontvink alles wat je niet wenst te gebruiken ..

Beste Qtex,heb dat al eens geprobeerd zie link
https://www.schoonepc.nl/tools/windowslivemail2011.html heb vervolgens uw file geprobeerd,haalt niets uit.
is immers dezelfde file,trouwens mail van windows 10 werkt wel(draadloze verbinding op laptop.
Weet niet waar het probleem zit.
mvg,
 
windows livemail

@Qtex,
heb eerst geprobeerd met oude powerline adapters beide pc's te verbinden,
maar lukte niet,heb gelukkig herstelpunt op beide gemaakt,maar probleem is nu
dat systeemherstel niet lukt.
Ik weet echter uit ervaring dat het vanuit de veilige modus,altijd lukt,
maar hoe moet ik vanuit veilige modus opstarten in win10?
mvg,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
om de veilige modus met netwerkverbinding te kunnen gebruiken ga je..
via start > instellingen > bijwerken en herstellen > systeemherstel
klik verder op " geavanceerde opstart opties "> problemen oplossen > geavanceerde opties > Opstart instellingen
**er dient opnieuw opgestart te worden en in het scherm dat je te zien krijgt klik je op optie 5

1abb82e610-Ashampoo_Snap_2015.08.04_15h11m39s_001_.png
 
Laatst bewerkt:
Beste,
de bijlage is een ongeldige link
heb de computers al terug gezet,ga nu eens de laptop ontkoppelen en rechtstreeks op de desktop (bedraad) aansluiten.maar ik denk dat het probleem zit
in het netwerk,had voor de upgrade nog problemen met netwerk dat verkeerd ingesteld is,thuisgroep,thuisnetwerk enz..,in elk geval ik laat iets weten,
mvg
 
Beste Qtex:bij verbinden van laptop met desktop via ethernetkabel zelfde probleem,ik heb echter een vraag:
bij de eerdere installatie van de oude powerline adapters,heb ik op beide computers
de software WINPCAP van de oude cd vanTpLink mee geinstalleerd.
Nu is mijn vraag staat er op uw PC met windows 10 WINPCAP op?,
want ik heb alles van WINPCAP verwijderd,unistall en via PC zoeken
Alvast bedankt,

mvg
 
je vroeg me of WINPCAP standaard aanwezig is op de Windows 10 ?
het antwoord hier op is neen deze is niet aanwezig .

waarom wil jij nu de laptop verbinden met de desktop ?
sluit de laptop bedraad aan , aan de modem en installeer dan de WLM2012.
 
je vroeg me of WINPCAP standaard aanwezig is op de Windows 10 ?
het antwoord hier op is neen deze is niet aanwezig .

waarom wil jij nu de laptop verbinden met de desktop ?
sluit de laptop bedraad aan , aan de modem en installeer dan de WLM2012.



Ik wilde nu van die WINPCAP af,is gelukt denk ik,had een fout gemaakt
met die powerline adapters aan te sluiten,maar dat is omdat ik er niets van ken,heb
gisteren uw raad gevolgd en de laptop bedraad(met een extra ethernetkabel rechtsreeks aan de modem van de desktop)
aangesloten,maar kon geen verbinding maken,de desktop is nu eenmaal via een ethernetkabel(LAN) en draadloos
vanaf het begin met de modem van telenet verbonden.DE laptop is normaal draadloos verbonden met de modem
ik weet niet wat ik mis doe, graag raad aub.Als ik die ethernetkabel van de hoofdpc uittrek en vervolgens de laptop met een ethernet kabel verbind
en een voorlopige LAN verbinding aanmaak op de laptop zou het dan lukken om wlm 2012 te installeren?
mvg,
 
Laatst bewerkt:
@Qtex,

Heb op beide computers de WLM 2012 geinstalleerd,
heb laptop rechtstreeks (ethernet kabel op modem) aangesloten en had LAN verbinding, probleem echter hetzelfde,
bij opstarten live mail2012 loopt vast.
De desktop werkt wel met live mail 2012,
foutmelding na installatie op laptop "missing client HIP object" en ook een fout gezien " Native Host voor scriptdiagnose werkt niet meer"

mvg,
 
de foutmelding betreffende de " Native Host voor scriptdiagnose werkt niet meer " heeft te maken dat er een blokkade aanwezig is en waarschijnlijk dien jij de firewal toestemming te geven ....ligt het niet aan de firewal daar jij deze van Windows zelf gebruikt dan dien jij eens een modem/router reset te doen .

de foutmelding "missing client HIP object" kan dan weer verholpen worden door je browser cache leeg te maken .
 
@Qtex,
heb beide 2 zaken uitgevoerd,helpt niets.
Had ik verwacht daar zowel de laptop als de desktop
hetzelfde geconfigureerd zijn en de laptop zelfs rechtstreeks met ethernetkabel problemen bleef geven,
terwijl de desktop geen problemen had.
Heb dan nu op de laptop MS office outlook 2007 als email programma genomen,en werkte direct.

mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan