Windows Mail en alle andere email clients.

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hilario

Gast
Hallo,ik heb al lang een probleem met het binnen halen van e mail.Ik werk met Windows Mail en kan geen e mail binnen halen.Het programma erkend dat er mail op de provider is maar kan het niet binnen halen,na 2à3 uur is er van een gewoon mailtje maar 60% binnen gehaald.
Andere mail programma's doen hetzelfde,versturen van mail is geen probleem.
Ik heb mijn provider(Base) al verwittigd maar die vindt ook geen fouten,hij stuurt nu automatisch mijn mail door naar een alternatief programma.
Alles al geprobeerd,firewall en virus scanner uitgeschakeld maar niets.;!;!
 
installeer ne keer de KPN assistent om je WLM te configureren ...
wat doet dit tool ..
De KPN Assistent is een digitaal hulpprogramma, dat je HIER gratis kunt downloaden en eenvoudig op al jouw computer(s) installeert.
Mocht jouw internetverbinding of e-mail niet meer werken, dan helpt de KPN Assistent jouw probleem op te lossen.
Ook kun je heel simpel de werking van je internetverbinding verbeteren, of je e-mailaccounts instellen, e-mailinstellingen bewaren en herstellen.
bekijk ook het filmpje...

ook deze link kan je wellicht verder helpen bij het instellen van de WLM dien je er dus op te letten dat voor inkomende mail " pop.kpnmail.nl " ingesteld sta op pop3 server en op poort 110
voor de uitgaande mail dien je " mail.kpnmail.nl " op poort 25 te gebruiken

Ashampoo_Snap_2013.08.25_15h34m07s_007_.png
 
@ Wifi
het gaat er om dat er een Nederlandse lid aangesloten is bij KPN en nu momenteel in Belgie verblijft ....
nu wilt hij of zij via Base verbinding maken met deze KPN server om de mails op te halen , maar dit lukt dus niet !
lees het eerste bericht !!
 
heb niet direct ervaring met verbindingen van é-mail over de grens. zit dus met een ' ? '. moet de modem niet ingesteld zijn volgens de normen v/h land ipv ' .nl ' naar ' .be ' ??????
 
Ik denk dat er een fantastisch misverstand is,ik ben dus geen klant van KPN,maar van Base,en ik woon in België!!!Ik heb dus met KPN niets te maken.En dit is mijn modem "http://www.weethet.be/base_2.html " ik heb hem getest maar alles OK,zie bijlage

Knipsel.JPG
 
dan betreft het hier degelijk om een misverstand ...enerzijds mijn fout , anderzijds ben ik hier door ook misleid geworden omdat bij de TS "Hilario " als provider wel KPN staat aangegeven .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan