Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Hallo beste leden,

als ik windows mail open dan zie ik verschillende mails binnenkomen, daarna zie ik gewoon enkele mails terug bovenaan verdwijnen en zijn niet meer terug te vinden !

Iemand een oplossing a.u.b. ?

Beste dank bij voorbaat.

Dina ;!
 
Beste Dina
Ik denk gewoon maar even mee.
De plots verdwenen e-mails zouden wel eens ongewenste berichten kunnen zijn of afkomstig zijn van ongewenste afzenders.
Kijk eens naar de instellingen in Windows Mail wat er moet gebeuren met ongewenste berichten .
Onmiddelijk verwijderen of verplaatsen naar het postvak ongewenste berichten.
 
Nee Swake, dat dacht ik ook eerst, maar ik kan de mails zien als ze binnenkomen maar als de laatste mail binnen is dan springen er enkele naar boven, en weg zijn ze, ook deze van u zag ik binnenkomen en terug weg haha, maar tis ni voor te lachen hoor .
 
Voor mij is dit iets eigenaardigs. In windows mail kun je de optie gebruiken, wanneer de e-mail(s) gelezen zijn dat ze dan verborgen moeten worden. Bij jou worden ze al verborgen of verwijdert voor ze gelezen zijn.
Maar als ik je vorige post dit lees "internet explorer 7" wijst erop dat je systeem niet Up to date is, en het probleem wel eens zou kunnen te maken hebben met één of ander virus.
 
Nee ik heb niets verandert, wel raar dat als er bijvoorbeeld 5 mails binnenkomen, dan verdwijnen er 2 of drie de rest blijft gewoon staan, heb juist de tijd om te zijn van wie de mails zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan