Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste helpers.
Ik ben hier nog maar eens , gelukkig maar dat ik hier steeds terecht kan.
Het hem over het volgende ,iemand kan mails versturen maar niet ontvangen.
Telkens als er op ontvangen verzenden geklikt wordt dan verschijnt steeds het venster om naam en wachtwoord in te vullen,dat wordt dus gedaan maar het lukt dus niet om het venster weg te krijgen, het komst steeds terug,en toch kan men mails versturen !!!!!
Als foutmelding krijg ik dan dit te zien ..........
[FONT='Arial','sans-serif'] Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Not allowed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92[/FONT]<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:eek:ffice:eek:ffice" /><o:p></o:p>
Nu moet ik er wel bij vertellen dat waarschijnlijk het wachtwoord of de naam niet helemaal zal kloppen,ze heeft dit gewijzigd bij telenet en het lukte een paar weken goed en nu ineens ?? kan ze geen mails meer ontvangen,wel versturen want ik had er dus een naar mijn adres verstuurd en dat is toegekomen.
Wie weet raad.
Natuurlijk had ze liever outlook express gehad maar die staat er niet op ,en zodoende kan ik dus niets veranderen.
De pc is vista home.[OPLOSSING]
Ben dat ook al tegengekomen en heb dan gewoon de account verwijderd en opnieuw aangemaakt .. het euvel was dan verholpen .. mss lukt dat bij jouw ook wel ??

baad het niet schaadt het niet ..
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Best kijk hij zijn account even na.

mail.in
mail.uit
Zijn gebruiksnaam en paswoord
Ik zelf werk liever met windows mail dan mee outlook.
 
Kijk eens de instellingen na van firewall, en spamblockers.
Kan ook gewoon een storing zijn
 
Laatst bewerkt:
als de firewall en de spamblokkers zouden werken dan zou ik zelfs geen mail kunnen versturen ook hé.
Ik denk gewoon dat het iets is met het aanmelden.
Telkens de naam en het wachtwoord ingevuld wordt dan verschijnt het venster terug , precies of je hebt de verkeerde gegevens ingevuld,is (niet zo) maar ja het gebeurd toch maar.
Als ik dan het venster afsluit blijft windows mail wel open staan en kan ik wel berichten versturen,maar niet ontvangen.
 
Ben dat ook al tegengekomen en heb dan gewoon de account verwijderd en opnieuw aangemaakt .. het euvel was dan verholpen .. mss lukt dat bij jouw ook wel ??

baad het niet schaadt het niet ..
 
Bedankt voor de tip cybertuurke 2005 .
Het probleem is dus opgelost en ik vermoed dat het door uw tip is dat het in orde is gekomen.
Heb dus een bevestiging gekregen dat ik niet meer hoefde te zoeken omdat het al opgelost was , en ik vermoed dat ze onbewust uw tip heeft gebruikt.
Dus voor mij mag deze afgesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan