Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Naar aanleiding van het onderwerp over Adobe Flash Player en de meldingen aldaar van de updates van Windows met hun nummer KB ...... ben ik eens gaan zien of die ook bij mij zijn geïnstalleerd.

En ik kom nu tot de bevinding : er kunnen geen updates worden geïnstalleerd en ik kan geen geschiedenis nagaan !!!!!!!!! - zie bijlage -.


128-20150719-483dd8.jpg




Wat is er nu aan de hand ?

Flamingo
 
je zegt al de updates werden automatisch geïnstalleerd.... werd er dan niet vermeld dat de pc diende herstart te worden ...
werden de updates dan ook geconfigureerd ..?

*enerzijds kan ik hier niet meer volgen ...eerst vermeld je in je openingspost dat er problemen zijn met het zoeken naar updates daarna vermeld je dat deze automatisch werden geïnstalleerd .
tegenstrijdig en verwarend !
 
Beste Otex,

Wanneer ik melding krijg dat er nieuwe updates klaar staan, dan zie ik vooreerst na dewelke het zijn om daarna ze te laten binnenkomen waarna ik mijn PC afsluit om alles te laten configureren.

Maar het is nu, na het lezen van die perikelen met Adobe Flash Player en de melding dat de KB ........ moet geïnstalleerd zijn, enz... dat ik eens wilde nazien of deze KB ook in mijn Update geschiedenis stond en dat ik ontdekte dat alles geblokkeerd was. - zie hierboven de bijlage -

Dus nu krijg ik niets meer binnen van meldingen over nieuwe updates - ik kan ze toch niet binnentrekken - en dus kunnen ze niet worden geinstalleerd.

Flamingo
 
indien er updates geinstalleerd werden dan krijg je meestal ook een melding dat er herstart dient te worden ...
je drukt dan bijvoorkeur best op deze in het oranje kleurige melding ...
je gaat niet via de start button de pc afsluiten ...want indien jij afsluiten selecteert dan worden de updates niet geconfigureerd ..

doe het volgende ...

Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv en klik enter (wacht effe tot de bewerking gedaan is )
type daarna pas de volgende opdracht in rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , indien er updates gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .
 
Beste Otex,

Het lukt me niet.
Na de invoering van de lange tekst met ......... softwaredistribution, krijg ik een melding dat de ingave niet gevonden wordt.
Zie kopij :

9k=

Flamingo
 

Bijlagen

  • controle.jpg
    controle.jpg
    74.2 KB · Weergaven: 139
Beste Otex,

Zoals gemeld bedoel ik deze : rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution

Maar vooraleer ik nog iets uitvoer wil ik U melden dat mijn bureaublad nu volledig ZWART is geworden met alle iconen in felle kleuren.

Flamingo
 
Maar vooraleer ik nog iets uitvoer wil ik U melden dat mijn bureaublad nu volledig ZWART is geworden met alle iconen in felle kleuren.

daar is de opdracht niet de schuldige van ...immers werd deze toepassing reeds meermaals toegepast ook door mezelf ...
nooit heb ik hier ook maar iets van over gehouden !

er zal wel meer verkeerd zijn met je systeem dan dat jij laat merken !

zelf gebruik ik hier de Windows 8.1 en heb ik vervolgens dezelfde opdrachten ingegeven in de cmd

Ashampoo_Snap_2015.07.19_16h15m52s_003_.jpg

*herstart je systeem !
is je scherm daarna nog zwart !
 
Beste Otex,

Zoals gemeld bedoel ik deze : rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution

Maar vooraleer ik nog iets uitvoer wil ik U melden dat mijn bureaublad nu volledig ZWART is geworden met alle iconen in felle kleuren.

Flamingo


Als dit topic dezelfde pc betreft, heb je een hardware probleem: http://www.pctuts.be/f513/verkenner-mappen-niet-te-met-rechts-klik-48327/
In veilige modus werkte alles goed.

Kan een slecht werkende grafische kaart zijn, of deze heeft nog een driver update nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan