Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Al enkele weken kan ik plots geen windows updates meer downloaden. Ik krijg fout code 8E5E0147. Op de windows knowledge site en andere sites vind ik geen oplossing. Heeft iemand een oplossing voor dit vervelende probleem?
Ik heb Windows 7 als besturingssysteem.

Groeten,
Jdr
 
de foutcode die je krijgt ziet me er een hash uit en niet de echte foutcode. zie je nergens zo iets van error zoals 0x800C4576 ofzo?
 
Beste,
Nee het is een code (fout(en)
die Windows update meldt na het mislukken van de installatie van 2 updates, sinds 24 november is die toestand zo.
Het gaat steeds over KB2284742 voor mediacenter en KB 2388210 = update voor Windows 7
 
die van mediacenter is gekend dat die niet goed is. MS is daar al mee bezig. voorlopig niet installeren.
en de andere waarvan je zegt dat die voor w7 is, is gekoppeld aan die voor mediacenter, dus ook niet installeren voorlopig.
 
Beste Antwanneke,
Zéér bedankt voor de informatie, ik had ook bij Windows zelf gezocht maar daar vond ik geen indikatie in die richting.
Beste groeten
Jdr
 
Eventjes wat rechtzetten: er was wat Spaans blijven staan: "supr" is suprimir en betekent "Del" de "delete"

Hola, misschien kom je hiermee uit het slop. Het zou een instelling zijn met de tijdsinstelling van windows....

1. De taakplanner openen (ctrl + alt + del)
2. zoek service W32Time en stop die service (met rechtermuisklik).
3. uw pc opnieuw opstarten
bron:
http://es.kioskea.ne

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan