Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met windows7 nu momenteel. de vorige versie die op mijn pc stond was windows vista helaas heb ik er geen cd-rom van maar heb wel de key sleutel die onderaan met een klever is vastgeplakt op mijn laptop kan ik een upgrade doen via een downloadpagina? waar kan ik die vinden weet iemand dat?zou graag terug overschakelen wie kan me helpen

alvast dank
zorro
 
ik werk met een laptop acer travelmate 7730 geschikt voor windows vista en xp
zorro
 
Heeft uw de herstel cd's niet bijgekregen ? Zo niet moet je deze zelf branden.
 
Hier vind je de software voor de herstel cd's (dvd's) te maken Service & Support zoek je laptop en neem dan application.
 
Laatst bewerkt:
ik heb inderdaad een paar cd.s erbij gekregen zoals bijvoorbeeld travelmate 7730 serie rev 1.o,recovery cd disk 2-2.disk 1. disk 1-2 enzovoort maar ik weet niet dat die de juiste zijn maar deze zijn voor xp denk ik
ik zou deze kunnen branden maar dan moet ik de juiste link hebben om die te branden kan je me helpen
 
Als je ze in uw bezit hebt moet je ze niet meer branden, waren ze bij je laptop en stond daar van in begin vista op dan kan je uw laptop weer brengen naar fabriek instellingen zoals je hem nieuwe gekocht hebt.
 
ik heb dane gekocht en daar stond waarschynlijk vista op maar had gevraagd om er xp op te zetten vandaar dat die cd roms die ik in mijn bezit heb van xp zijn dus deze zijn niet te juiste die ik zoek dus zal het branden zijn maar ben gaan kijken maar geraak er niet goed aan uit
 
Je ga deze niet kunnen kopen bij acer dan omdat deze origineel xp is voor je laptop, wel kan je vista dvd kopen maar daar zit de software van acer niet bij. Waarom wil je weer naar vista ?
 
Wat ik niet versta is dat de sticker van vista op je laptop gekleefd is, dus zou er vista moeten opzitten.
 
hewel bij de aankoop van mijn pc stond er windows vista normaal gezien er op maar ik had gevraagd om er xp op te zetten en dat hebben ze natuurlijk gedaan vandaar dat die cd-roms die ik hier heb van xp zijn en niet van vista aan die sticker te zien was deze pc voorzien met een oemversie van windows vista vandaar dat ik die keysleutel er nog van heb.ik nu met windows7 en heb gemerkt dat er veel software niet compitabel zijn met win7 telkens als ik iets download begint mijn scherm te flitsen na het verwijderen is deze verdwenen wie begrype kan en volgens mijn mening vind ik vista de beste van de drie xp en vista en 7 daarom dat ik terug wil overschakelen ik heb ondertussen al een dvd van vista besteld en kryg deze normaal de dinsdag thuis verwacht dus ik hoef niet meer te zoeken.dus ik wil ten zeerste bedanken voor je medewerking en goede raad. maar heb nog een vraagje je sprak van fabrieksintellingen wat bedoel daarmee en hoe je dat normaal. groetjes zorro
 
Acer eRecovery Management biedt een snelle, betrouwbare en veilige methode om uw computer te
herstellen naar zijn standaardinstellingen of een door de gebruiker gedefinieerde
systeemconfiguratie vanaf een image die op een verborgen partitie van de harde schijf, een
secundaire partitie of optische schijven is opgeslagen. Acer eRecovery Management biedt ook een
gebruiksvriendelijk hulpprogramma dat een back-up van systeeminstellingen, toepassingen en
gegevens op de harde schijf maakt en deze opslaat op de harde schijf of op optische schijven.
Bekijk de pdf in bijlage.
 

Bijlagen

  • Acer eRecovery Management Dutch.pdf
    442.8 KB · Weergaven: 121
aangezien ik wacht op mijn cd-rom van vista.wil ik deze hoofdstuk als afgesloten zien hoe dan ook je kan deze vraag als opgelost bekijken verder wil ik jou nog eens bedanken voor je medewerking ivan.ik wou dat ik zoveel afwist van een computer als jij? groetjes zorro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan