windows xp naar vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

havik16

Gast
Hallo mensen
Ik moet windows xp update naar vista wie kan mij helpen
 
betreft het hier om een 32 bit versie van XP dan dien je de XP te starten om deze te kunnen upgraden naar vista en dit met behoud van programma's en bestanden ..
let wel op dat je dus enkel een 32 bit XP kunt upgraden naar een 32bits Vista ook dien je dus over de upgrade licentie van deze Vista te beschikken ..

* wil je een 64bits XP upgraden naar een 64bits VISTA (dit kan dus niet en hier dien je dus een nieuwe installatie te doen van de Vista! )

**dus er van uitgaande dat je over de upgrade dvd Vista beschikt met de daarbijhorende upgrade licentie ..
dan start je eerst de XP op ..
plaats vervolgens de Vista dvd in je drive en start deze op ..

bron
 
Wie nu nog gebruik maakt van Windows XP met Service Pack 2 of van Windows Vista zonder Service Pack zou snel moeten upgraden met de laatste updates voor de genoemde besturingssystemen. Vanaf 13 april wordt een RTM (Released to Manufacturing) Vista-machine niet meer ondersteund. Dat betekent dat Microsoft geen patches meer gaat uitbrengen voor dit besturingssysteem. Het beste kunt u de laatste service pack (SP2) voor Vista downloaden, dat kan via Windows Update. Na de installatie van SP2 voor Vista kunt u weer een aantal jaar vooruit en gebruik maken van de laatste patches en upgrades die voor Vista worden aangeboden. bron

Persoonlijk zou ik niet naar Vista gaan maar naar windows 7.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan