Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een nieuwe pc besteld en ga die zelf in elkaar steken ,als ik die dan opstart kom ik toch direct in de bios? Als ik dan het schijfje erin steek installeert hij dan direct verder ?
Of wat moet ik dan doen.
Alvast bedankt
 
Je kan de dvd er eens instoppen en kijken of hij zo wil opstarten zo niet ga je in de bios en zet je first boot je harde schijf en 2 de boot je dvd lezer.
 
Hallo,ik heb een nieuwe pc besteld en ga die zelf in elkaar steken ,als ik die dan opstart kom ik toch direct in de bios? Als ik dan het schijfje erin steek installeert hij dan direct verder ?
Of wat moet ik dan doen.
Alvast bedankt

Ik heb begrip voor je aanpak, maar wat bezielt je om zelf een PC in elkaar te steken en te installaren met zo weinig aan kennis. Als er iets foutloopt zijn de kosten voor jou! Een computerwinkel installeerdt normaal gezien een volledige PC met Windows voor een 50EUR meerkost. Wil je hiervoor al dat risico nemen? Als je achteraf moet teruggaan met je hardware en software is 50EUR een uurloon...
 
beste DDragon ik heb wel degelijk kennis van een pc anders zou ik er niet aan beginnen ,ik heb 2 jaar avondschool gevolgd
maar over dit item twijfelde ik een beetje
toch bedankt aan de mensen die geantwoord hebben
 
Ik wil je niet ontmoedigen of beledigen of dergelijke, maar ik wil je wel op de andere kant van het verhaal wijzen. Meer als een waarschuwing in jou voordeel. Een PC assembleren en installeren is niet zo heel moeillijk, en indien nodig zijn hier veel mensen die je kunnen en willen assisteren (incl mezelf). Ik hoop ook dat je hulp gehad hebt bij de keuze van je componenten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan