Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen een vraag. Ik heb geen ervaring met in- en uitpakken van bestanden.
Ik wilde die Windows 7 herstel cd 64 bit aan gaan maken met gebruikmaking van WinRAR zoals jullie voorstellen. Als ik dat doe volgens de handleiding van WinRAR en zie wat ik dan gedownload heb en uitpak krijg ik achtereenvolgens de volgende schermen als ik door blijf klikken want ik ging er vanuit dat ik dan bestanden zou zien die ik op een cd kon branden maar ik krijg bij de laatste klik alleen maar witte vlakjes te zien met niets er in. Ik snap daar niets van. Misschien dat iemand me wil en kan helpen?
De schermen die ik na alles gedownload te hebben aan kan klikken en waarvan ik denk dat dit niet juist is:

Schirmfoto_2015-09-27_100151.jpg

Schirmfoto_2015-09-27_100224.jpg

Schirmfoto_2015-09-27_100257.jpg

Schirmfoto_2015-09-27_100324.jpg
Het kan toch niet zo zijn dat die vierkante hokjes leeg zijn? Ik neem aan dat dit bestanden zijn die zichtbaar moeten zijn voordat ik iets op een cd kan branden?
met vriendelijke groet
crimpak
 
je bent dus in het bezit van ingepakte rar bestand ...

Bekijk bijlage 15350

deze dien je vervolgens met rechts aan te klikken en te openen met winrar
*klik dan vervolgens op " uitpakken in "
er word je een locatie aangeboden jij kan deze desgewenst veranderen ..
het rar bestand word vervolgens uitgepakt en je bekomt dus een map genaamd "recovery disk windows 7 x64 "

Ashampoo_Snap_2015.09.27_22h49m34s_006_.png

en hierin bevind zich dan ook de Recovery Windows7.iso deze hoef je daarna niet meer uit te pakken .
 
Mijn vraag zal misschien vreemd klinken, waarom wil je juist dat ISO bestand uitpakken.
ik krijg bij de laatste klik alleen maar witte vlakjes te zien met niets er in.

Dat zijn bestanden die nodig zijn om windows te kunnen installeren te laten opstarten en te laten werken zoals de bootmanager . Dat is om niet aan te kunnen prutsen dat dat zo gedaan werd. Als aan de bootmanager geprutst word zal windows niet opstarten. of aan die andere gaat prutsen windows niet zal werken.
 
Hoi Ranger, onbekendheid was de reden voor de vraagstelling, voor mij is het onderwerp duidelijk geworden. Daarom ben ik blij met mijn lidmaatschap bij PCTuts.
groetjes
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan