Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Eerst had ik mijn bedenkingen, maar na wat testjes doet het programma z'n werk goed.

Het programma lost kleine probleempjes op met Windows. ( zie afbeelding)

Wise PC 1stAid.jpg

Klik op het betreffende onderdeel en 1stAid zal de reparatie uitvoeren.

Het programma is hier te downloaden http://downloads.wisecleaner.com/soft/WPCASetup.exe

Het installeert zonder toolbars en andere nare programma's.
 
Jeetje, waar heb je die link vandaan getoverd ?
Het programma installeerde hier automatisch in de Nederlandse taal.
 
Alleen deze 6 probleempjes.
Je moet het als een soort EHBO progje zien. Maar wel handig voor de mensen die weinig of geen verstand hebben van hun PC.
 
Gelijk heb je Lana;)...marja tis allemaal Wise he!zo als je zegt het gratis prog kan handig zijn voor snel iets op te lossen,en je hebt het getest ook !
Maar met Win8.1 nooit problemen(lachen)
mvg
 
Gelijk heb je Lana;)...marja tis allemaal Wise he!zo als je zegt het gratis prog kan handig zijn voor snel iets op te lossen,en je hebt het getest ook !
Maar met Win8.1 nooit problemen(lachen)
mvg

Met Windows 7 hier ook nooit problemen.

Maar op de test PC met Windows 7 wel vaak problemen met software dat niet goed installeert of verwijderd wordt door het de-installatieprogramma. Hierdoor kunnen bestandskoppelingen verdwijnen of andere vreemde dingen ontstaan.

Hiervoor heb ik dus een handig free progje gevonden dat die kleine simpele dingen op kan lossen.
 
Wise 365 is bij mij af en toe gebruikt geworden zonder problemen. Iets voor Deel XI van de TopTips. Ik heb al een doos vol met mogelijke artikelen. Niet vergeten, dinsdag over een week te kopen:CID-Volgend-Nummer.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan