Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers .
Weet iemand hoe ik word documenten kan omzetten in pdf bestand ?
Ik bezit zowel office 2003 als 2007.
Is dit wel mogelijk ?
Of moet het juist andersom via acrobat reader een pdfje maken uit een word document.
 
Adobe

Adobe

Met adobe acrobat pro. bestaat er een functie...

adobepro640x512tu0.jpg


En dat is zeer gemakkelijk.
 
voor mensen die adobe niet hebben bestaan er diverse gratis programma's (pdf maker freeware ; zoek maar es op google)
die installeren zich als"printer"
dus in plaats van uw document uit te printen op papier zetten die progjes uw document om in een pdf bestand
 
als het gewoon is om eens een simpel pdf te maken is dit voldoende
adobe kan veel meer maar is toch een proffesioneel programma waar weinig mensen een boodschap aan hebben en bovendien duur
 
Ik heb dus zoiets gevonden en het voldoet aan mijn eisen.
Alleen heb ik wel een vraagje daarover...........Ik heb dus als proef word documenten omgezet in pdf formaat en dat ging als een fluitje van een cent,nu mijn vraag ........kan ik daar nog documenten aan toevoegen en hoeveel documenten kan ik zoal maken in 1 gemaakt pdfje of is dat eindeloos ??Het programma dat ik gebruik is dus pdf creator
 
OpenOffice installeren en het worddocument integreren in OO daar heb je een PDF creator bij en is ook nog eens freeware indien je het programma wil installeren kan je in mijn handtekening op de button van Open Office klikken dan kom je automatisch op de downloadsite van de nederlandse versie
 
Ik heb dus zoiets gevonden en het voldoet aan mijn eisen.
Alleen heb ik wel een vraagje daarover...........Ik heb dus als proef word documenten omgezet in pdf formaat en dat ging als een fluitje van een cent,nu mijn vraag ........kan ik daar nog documenten aan toevoegen en hoeveel documenten kan ik zoal maken in 1 gemaakt pdfje of is dat eindeloos ??Het programma dat ik gebruik is dus pdf creator

Is er dan niemand die hierop een antwoord heeft ?????????
 
Het programma dat u het beste kan gebruiken heet FreePDF XP. Hiermee kan u op net dezelfde manier pdf-documenten aanmaken als met PDF-Creator. Maar u beschikt ook over de mogelijkheid om nieuwe delen (pagina's) aan een pdf-document toe te voegen. Het leuke is dat dit programma volkomen gratis is, ook in het Nederlands is. Voor wie Vista gebruikt: dit programma werkt ook in Vista (ook al heet het programma FreePDF XP)!
Je kan het downloaden via PDF Dateien erstellen mit FreePDF XP f?r Win2000/XP/2003

U dient enkel nog als extra ook Ghostscript te installeren.
 
urbain, ik heb die pdf-creator nu ook gedownload omdat ik gezien heb dat er geen reclame opkomt
ik had foxit pdf creator en daar kwam iedere keer rode letters( reclame )op de bladen
ik zal ook eens kijken hoe het werkt (het is weer allemaal in het engels die help )
als ik iets vind laat ik iets weten
groetjes raymon

edit : mijne euro is gevallen met creator zet je tekst om in pdf formaat
om er dingen bij te zetten bij een pdf heb je een pdf editor nodig
ik had die foxit pdf editor daar voor gedownload
( ik gebruik dat nu wel niet zoveel )
zodus denk ik dat je nog een pdf editor moet hebben om dingen bij te zetten

Combine multiple documents into one PDF dit staat in de hulp dan zou die toch verschillende documenten bijeen moeten kunnen zetten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan