Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers,
IN mijn documenten heb ik een map geplaats met de naaam even.
Die is duidelijk te zien .
Alleen als ik die map open maak is alles wat ik heb gedaan in word, maar ook de muziek die ik even heb opgeslagen ,
heet dan ineens een 8BF bestand, en kan die vervolgens wel openen maar krijg ik alleeen rare tekenen.
Mijn vraag is deze , hoe kan dat zo ineens? en wat kan ik er aan doen?
vast heel hartelijk dank voor u moeitje
elegance
 
Er zal ergens iets verkeerd zijn met de bestandskoppelingen. Een 8BF bestand is dacht ik een filter bestand voor Adobe Photoshop.
Kopieer eens een willekeurig bestand naar deze " Mijn documenten" map. Wordt dan de extentie veranderd ?
 
Heb je een map geplaatst of gemaakt? Als je een map geplaatst heb, heb je vermoedelijk de verkeerde map verplaatst.
Een map maken doe je als volgt. Ga op de plaats (map of drive) staan waar ge de map wilt maken. Druk op de rechter muisknop. Selecteer daar "Nieuw", dan bovenaan "Map" en geef dit de naam die ge aan de map wilt toekennen.
 
Goedenavond
Ik ben weer opgeknapt ,dus meteen even hier bij jullie antwoorden gekeken.
Ik had in mijn documenten een nieuwe map aangemaakt met een snelkoppeling naar het bureau blad.
Als ik daar op klikte ging de map gewoon open maar de wordbestanden dus niet .
Nu had ik al snel gezien dat het een filter was van PSP.
Die heb ik n niet eens op de computer staan, dus moet die op een andere manier binnen zijn gekomen.
Het gekke was ook dat er ineens een heleboel losse muziek ,en plaatjes in de map stonden .
Vraag maar niet hoe want ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat ik met mijn R. Muis heb geklikt op de map ,en kon ik op 3 data”s mijn bestanden (Van die map dan he ) terug zetten.
Ik heb daarvoor de hele map leeg gemaakt en daar maar op geklikt . EN daar stond alles weer .
Heb spay dokter Scanner er op gezet maar er is niets te vinden op de computer.. wel klopt er zijn er door een andere scanner fouten in het register gevonden . Maar moet dus nog even zien hoe ik dat moet aan pakken.
Ik heb jullie tip dus niet kunnen uitvoeren.
Heel heel hartelijk dank voor jullie reactie
Gr, Elegance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan