Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet tegenwoordig geduld hebben om windows updates op te halen na een nieuwe installatie . Het beste wat je kan doen is je computer of laptop een nachtje laten aanstaan en de volgende dag zul je merken dat er heel wat updates zullen klaarstaan om te installeren .
 
Vind ik ook belangrijk om dit toe te voegen .
Ik weet niet welk type nieuwe installatie je uitgevoerd hebt . Bij een nieuwe installatie zonder SP1 , word dit dan ook aangeboden via de updates . Dit is een zeer zware update . Best is dan om SP1 op de site van Microsoft te downloaden en sp1 handmatig installeren.
Download Windows 7 en Windows Server 2008 R2 Service Pack 1 (KB976932) from Official Microsoft Download Center

Naar beneden scrollen
windows6.1-KB976932-X64.exe als je een 64-bits versie gebruikt
windows6.1-KB976932-X86.exe als je een 32-bits versie gebruikt
 
ik heb die in het verleden toch ook gebruikt en ondervond nooit problemen ;)

Heb de SP1 installatie cd s , maar duurt nog lang eer de rest binnen is...

Zoek intussen verder voor de toekomst. Want ben nog niet van plan de 7 te upgraden, zolang t niet nodig is..
 
En wat moet ik daar lezen ? Ik ken de pagina en het programma wel...

Maar kan toch nergens vinden dat die nu opeens niet meer werkt ???

Of zie ik slecht -m-

2 positieve reacties en één minder....
 
heb je de laatste reactie wel goed gelezen en versta je deze dan ook .!

*enerzijds heb ik zelf verleden week een Windows 7 vers geinstalleerd in VMWare en er kwam maar 1 update binnen dit was de Windows update agent .... gedurende 24 uur was de update services aan het zoeken geweest ... er werd wel aangegoven dat er updates waren maar deze kwamen nooit binnen !
*gevolg was dat ik dan maar het MCTool heb gebruikt om deze virtuele Windows 7 te upgraden naar de Windows 10
voila probleem verholpen ! *deze Windows 10 is met een digitaal recht geactiveerd geworden en krijgt probleemloos zijn update's binnen ..
*wat ik hiermee wil zeggen is dat wellicht er geen updates meer beschikbaar gesteld worden ...
want ook deze week werd er een bericht de wereld in gestuurd dat ook de Windows 8 niet meer voorzien word van update's en dit vanaf 12/01/2016
 
Bekijk eens de updategeschiedenis .
Microsoft brengt elke tweede dinsdag van de maand (beveilgings) updates uit .
De updates van 05/2015 - 11/2015 -12/2015 ontbreken in het lijstje . Dus echt up to date word die dan ook niet gehouden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan