Status
Niet open voor verdere reacties.
als je inglogd bent als beheerder van de pc krijg je deze melding niet
deze oplossing geeft ibm=
Vraag
Wanneer u de lancering Viewer, een bericht wordt weergegeven lezing "Xerces Panic Fout."

Antwoord
De Viewer gebruikt Xerces tot het lezen van de XML-code die de PureEdge formulieren zijn gebaseerd op. De Xerces parser is probeert toegang te krijgen tot de charset sleutels in het register, en kan de gebruiker geen toegang hebben om ze te lezen. De sleutels van betekenis kan zijn gelegen in:

HKEY_CLASSES_ROOT \ MIME \ DataBase \ tekensets \

U opent het register en de sleutels, start de Register-editor door het selecteren van Start -> Uitvoeren -> en typ 'regedit'.

In de map zicht op de links, ga naar \ HKEY_CLASSES_ROOT \ MIME \ DataBase \ tekensets \

De gebruiker moet worden gegeven lees toegang tot deze sleutels.

Als de gebruiker heeft toegang tot de toetsen, het probleem kan worden dat een van de sleutels is niet zoals het zou moeten zijn.

Elke toets binnen de tekenset directory bevat een (en slechts een, nooit beide) van de volgende:
1. AliasForCharset
2. CodePage
-- Als de sleutel heeft een CodePage element, dan moet zij ook een "InternetCoding" element

Als een van de elementen zijn gespeld, ze moeten worden aangepast.

is een vertaalde versie via google
 
Systeemherstel is een optie, terug zetten naar een datum voor het probleem plaats vond

adobe premier elements eens de-installeren en weer installeren.

Kijk eens via start-uitvoeren-msconfig of xerces panic error erbij staat en uitvinken.
 
Heb je soms ook toevallig een oudere versie van adobe op je PC staan
 
ik heb ook via die link van rudy in het register geweest en alles wat fout stond veranderd maar nu blijkt als ik de pc terug op start staat er terug hetzelde als ervoor hoe moet ik wijzigingen in de regedit bewaren...... die free registry werkt blijkbaar ook niet?pffff
 
eerst systeemherstel uitschakelen dan regedit uitvoeren,terug opstarten en systeemherstel terug inschakelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan