Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een fout melding bij het installeren van een pc/tv kaart,"Regedit,Windows kan het bestand regedit niet vinden"en inderdaad als ik via uitvoeren>regedit typ>niet tevinden.
Hoe herstel je dat,systeemherstel en sfc /scannow hebben niks opgeleverd
 
Dus je kan het register niet meer in?

regedit.exe staat oa normaal in de root van de windows dir en is geen verborgen file

Kijk eens in de dllcache map (x:\WINDOWS\system32\dllcache), dit is een VERBORGEN map, je zal die dus eerst moeten zichtbaar maken, achter regedit.exe en Kopieer (niet verplaatsen!) die naar je WINDOWS map.

Het icoon ziet er zo uit...
 

Bijlagen

  • Capture12-03-2008-14.18.59.gif
    Capture12-03-2008-14.18.59.gif
    1.2 KB · Weergaven: 91
Dus je kan het register niet meer in?

regedit.exe staat oa normaal in de root van de windows dir en is geen verborgen file

Kijk eens in de dllcache map (x:\WINDOWS\system32\dllcache), dit is een VERBORGEN map, je zal die dus eerst moeten zichtbaar maken, achter regedit.exe en Kopieer (niet verplaatsen!) die naar je WINDOWS map.

Het icoon ziet er zo uit...
Helpt niks wat ik gewoon vraag hoe doe ik een herstel met de Cd-xp kan dat en zou ik niet best alle sofware verwijderen..mvg
 
Systeem herstel helpt niet. ik vraag gewoon>alle software verwijderen en dan met de Cd-xp gewoon herstellen.
 
Je moet alle software niet verwijderen je kan xp herstellen als je boot van de cd van xp.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan