XP Home editie opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb momenteel een legale Oem versie van XP op mijn pc nu is mijn vraag kan ik voor een herinstallatie ook een gewon XP Home editie gebruiken met de serienummer van mijn Oem-versie om legaal te blijven en te kunnen registreren of moet dit wederom een Oem-versie zijn :vraagteken:[OPLOSSING]
Ja, dit gaat, als je wel overdezelfde versie beschikt, heb dit ook gedaan op mijn laptop.
Voorheen, oem versie van Packard Bell, nu gewoon XP erop geplaatst. Gedaan met extra zever van verkoper. Werkt nogsteeds prima, inclusief updates.

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dit gaat, als je wel overdezelfde versie beschikt, heb dit ook gedaan op mijn laptop.
Voorheen, oem versie van Packard Bell, nu gewoon XP erop geplaatst. Gedaan met extra zever van verkoper. Werkt nogsteeds prima, inclusief updates.
 
Ja, dit gaat, als je wel overdezelfde versie beschikt, heb dit ook gedaan op mijn laptop.
Voorheen, oem versie van Packard Bell, nu gewoon XP erop geplaatst. Gedaan met extra zever van verkoper. Werkt nogsteeds prima, inclusief updates.

thanks voor de reactie, wat bedoel je met dezelfde versie beiden met service pack 2 :vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan