Status
Niet open voor verdere reacties.
people,ik heb NORTON 360 bij windows xp pro sp3,geinstaleerd maar kan niet bij control panel die icon van security vinden maar alles zit beschermed in mijne sisteem,heeft iemand wat ideen hoe kan ik dit prob toevallig oplossen,hoe kan ik die icon in het controle panel terug krijgen?alvast bedankt.:vraagteken:
 
people,ik heb NORTON 360 bij windows xp pro sp3,geinstaleerd maar kan niet bij control panel die icon van security vinden maar alles zit beschermed in mijne sisteem,heeft iemand wat ideen hoe kan ik dit prob toevallig oplossen,hoe kan ik die icon in het controle panel terug krijgen?alvast bedankt.:vraagteken:

Ik ben even aan het nadenken wat je met deze vraag bedoeld -)5
 
Zou het mogelijk zijn je vraag eens duidelijker aan te brengen Mr. Blue
Het is niet meteen herkenbaar wat hier het probleem zou kunnen zijn...
Alvast bedankt (y)
 
Ok,ik heb de norton 360 antivirus in mijn sisteem {xp pro sp3}geinstaleerd en daarna wou ik in het control panel,de security center simbol uitvinden om de antivirus becherming controleren,maar dat simbol in het control panel vind ik niet,ik vind toch dit een beetje vreemd en mijn vraag is,hoe kan ik dit simbol in het control panel terug krijgen?

Ik bedoel de veiligheidscontrol simbol bij de control panel om de antivirus,malware en firewall te controleren.

Alvast bedankt.
 
Mr Blue
Ik heb zelf de norton 360 antivirus niet lopen, maar ben wel even opzoek geweest voor je.
Ik heb deze gevonden misschien heb je er wat aan.

Kijk hier even
 
Laatst bewerkt door een moderator:
people,ik heb NORTON 360 bij windows xp pro sp3,geinstaleerd maar kan niet bij control panel die icon van security vinden maar alles zit beschermed in mijne sisteem,heeft iemand wat ideen hoe kan ik dit prob toevallig oplossen,hoe kan ik die icon in het controle panel terug krijgen?alvast bedankt.:vraagteken:

Wat hier staat is moeilijk te verstaan. Punten en hoofdletters kunnen alles duidelijker maken. Zinnen met maximum 13 woorden zijn het best verstaanbaar.
 
Ik bedoel de veiligheidscontrol simbol bij de control panel om de antivirus,malware en firewall te controleren.

Alvast bedankt.


Ik geloof dat het om een Engelstalige xp gaat.
Control panel = configuratiescherm.
Securitysimbol = veiligheidscentrum.
Blijkbaar is het icoontje om het veiligheidscentrum mee te openen verdwenen.
<ik zal er deze namiddag eens naar zoeken, ben nu bezig met ubuntu linux (mijn vrouw slaapt nog boven, ik wil haar niet storen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan