Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sinds eergisteren kan ik plots niet meer naar Yelo Tv kijken op de pc (1 )
ik keek meer I.E.11
nu komt er op dat ik Silverlight moet installeren , laar hij staat er al op ,als ik nog eens installeer komt dit : (2 )
en ik zie ook dat ik de plug-in moet activeren maar die vind ik niet in "invoegingen beheren " zoals Google opzoekings werk me leert
iemand een oplossing ?

grtn
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    44.6 KB · Weergaven: 186
  • 2.JPG
    2.JPG
    35.7 KB · Weergaven: 178
ben je zeker dat je de IE11gebruikt en niet de Edge browser !
want als ik naar Yelo ga via de Edge browser dan krijg ik dezelfde fout melding betreffende Microsoft Silverlight ...
neem ik vervolgens de IE11 dan is er hier geen probleem en kan ik me desgewenst gewoon aanmelden maar dit doe ik dus niet aangezien de IE11 geen beveiligde verbinding gebruikt !

494ce42f5b-Ashampoo_Snap_2016.02.29_19h56m13s_001_.png
 
wellicht heb je de Silverlight 5.1.412120 op je pc staan en men raad dan aan om de juiste plugin versie te gebruiken ...
dit is dan versie 5.1.205130

**het rare is dat versie 5.1.412120 werd aangeboden op 20/02/2016 via de update's zelf ..en dat de versie waar naar verwezen word hier niet vanzelf is binnen gekomen !
 
ben je zeker dat je de IE11gebruikt en niet de Edge browser !
want als ik naar Yelo ga via de Edge browser dan krijg ik dezelfde fout melding betreffende Microsoft Silverlight ...
neem ik vervolgens de IE11 dan is er hier geen probleem en kan ik me desgewenst gewoon aanmelden maar dit doe ik dus niet aangezien de IE11 geen beveiligde verbinding gebruikt !

494ce42f5b-Ashampoo_Snap_2016.02.29_19h56m13s_001_.png

In Windows10 met Edge, enkel in de store de app Yeloplay installeren. Werkt als een speer.
Dit hier is de oude versie.
 
verwijder de vorige versie van Silverlight en installeer vervolgens de laatste versie ...
zet de vinkjes uit betreffende de zoekmachine en msn ...
 
afmelden in de app kan je doen door boven in het balkje op de 3 horizontale streepjes te klikken
kies dan instellingen
in de zijbalk die je dan krijgt klik je op mijn profiel daar staat dan afmelden
 
dag ,
ik heb dus de oude versie verwijderd en de nieuwe gedownload via uw link maar de oude komt er iedere keer op
raar
er komt wel op dat ik na voltooien F5 moet klikken maar daar veranderd niets
zie in bijlage de laatste download
iets raars dus

en zie dat de Silverlight is ingeschakeld
 

Bijlagen

  • nieuwe versie.jpg
    nieuwe versie.jpg
    6.4 KB · Weergaven: 136
  • ingeschakeld.JPG
    ingeschakeld.JPG
    23 KB · Weergaven: 149
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan