Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan de veiligheidsmodus niet uitschakelen. Telkens ik dit doe dan komt dit automatisch terug op ingeschakeld.
Het aanloggen met mijn Google account is geen oplossing.
 
effe een verduidelijking ?
je bedoeld de veilige modus met of zonder netwerktoegang !
indien zo :Wat heeft dan het google account ermee te maken ??

om de veilige modus uit te zetten start je " msconfig " op
in msconfig open je de tap " computer opstarten "
in computer opstarten zet je het vinkje uit bij veilig opstarten ...bevestigen met toepassen en ok .
herstart je computer .
 
Dank voor uw antwoord, maar het gaat niet over opstarten in veilige modus, maar wel een probleem op You Tube. Ik krijg op You tube steeds de melding dat de veiligheidsmodus ingeschakeld is waardoor ik niet alle zie. Ik kan dit uitzetten, maar na het opslaan wordt de veiligheidsmodus opnieuw ingeschakeld.
 
De veiligheidsmodus uitschakelen:


  1. Scroll naar de onderkant van een YouTube-pagina en klik op 'Veiligheid: Ingeschakeld'.
  2. Klik daarna op de optie 'Uitgeschakeld'.
  3. Als je de veiligheidsmodus hebt vergrendeld, wordt je gevraagd om in te loggen en je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om te bevestigen dat je de veiligheidsmodus wilt uitschakelen.
  4. Als je eenmaal bent ingelogd, scroll je naar de onderkant van een YouTube-pagina om de veiligheidsmodus uit te schakelen.
Problemen bij het uitschakelen van de veiligheidsmodus?

Als je je gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd en de veiligheidsmodus ingeschakeld blijft, is het misschien verstandig om contact op te nemen met je systeembeheerder voor meer ondersteuning.

misschien eerst als ' ADMINISTRATOR ' inloggen in je systeem, de rest uitvoeren met je YouTube-account:vraagteken::vraagteken::vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan