Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste Allen,

Zoals de titel zegt, krijg ik na een herstart YouTube in 't Duits. Ik ga dan naar onder en met de drop-down menu klik ik Nederlands en dan blijft het zo tot ik om de een of de andere reden moet hertstarten.

Een vreemde kwestie - letterlijk dan.

Iemand een gedacht hoe ik de taal blijvend kan instellen?

Tot...?

WW
 
Hoe ga je naar youtube ?

Handmatig het adres intikken, of via een link in de favorieten, of via het pictogram in Google, of misschien via een andere manier ?
 
luc onderaan de pagina uit jouw link staat dit: Om de instellingen te behouden, moet u cookies inschakelen

Mijn vraag aan WaWa : Worden de cookies automatisch geleegd na een reboot door een één of ander programma ??
 
@Luc: Ik heb in de Zoek-Instellingen Engels omdat ik dan betere en meer resultaten heb.
@Lana: Ik heb Cookineater bij default staan, die maar bij een herstart de eavel cookies opeet...
MAAR: ik heb een HerdProtect scan gedaan (en vier maal moeten scannen) en heb zeven 'dingen' gewist. Toeval of niet: nu heb ik dat Duits probleem niet meer.

Merci voor de help. Hopelijk blijft het zo.
 
't Is erg, maar de moffen zijn daar terug! Waarom de default - na herstart - Duits is in YouTube blijft een raadsel. Ik kan het natuurlijk telkens her-instellen, maar het blijft vervelend.
Zo iemand iets kan bedenken - laat het a.j.b. weten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan