zeer trage internet explorer 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal, ik ben al 2 dagen doende om mijn zeeeeeeeeeeeeeeeer trage internet explorer 8 sneller te krijgen. Heb van alles al gedaan.Pc schoongemaakt, IE8 opnieuw geinstalleerd, vele sites bezocht voor hulp en tips, maar hij blijft zeeeeeeeeeeeeeeeer traag. Wie kan mij een handje helpen?
Heb windows Vista Home Premium 32 bits en internet explorer 8.

alvast mijn dank.
 
Beste,
Veel voorkomende problemen zijn add-ons. Start IE8 eens op zonder add-ons. (terug te vinden in de systeem werkset folder in startup.
Kan je eens een kijkje nemen in de "connectie" tab van "internet instellingen" (terug te vinden in je configuratie scherm), daar dan LAN instellingen clicken. Enkel "Automatisch detecteren" moet daar doorgaans aangevinkt staan. Wat staat er allemaal ingesteld bij je home pagina van IE?
Heb je een router in je netwerk? Doet die eventueel ook dienst als proxy server? Gebruik je toolbars in IE?
Mogelijk loopt je IE ergens op time outs bij het opvragen van websites aan de DNS. Dit zorgt in veel gevallen voor de trage werking.
 
gebruik gewoon FF in plaats van IE, deze heb ik al jaren buiten gegooid. MSN dito, een micro soft VIRUS met UPDATES!

Er is toch iets wat ik van men lever wil hier op het forum.
Ik zie hier mensen met verschillende problemen, vb met product/toepassing X.
En ik zie hier ook telkens een zeer onprofessionele reactie in de zin van; "Gebruik product/toepasisng Y, want dat is veel beter."
Nuja, dat kan soms wel zo zijn. Maar dat is geen antwoord op de mensen hun vraag.
Het kan uiteindelijk wel voorgesteld worden als alternatief of laatste mogelijkheid ofzoiets...

Als er een defect aan je auto is gaat je garagehouder je toch ook niet vertellen dat je beter de duurste auto in de aanbieding kunt kopen omdat die naar zijn mening veel beter is...?! Nee, hij lost het defect aan je huidige auto zo goed mogelijk op.

ps: IE 9 is zeer snel trouwens, sneller dan FireFox 3.x en naar mijn mening zelfs sneller dan FireFox 4! En ik ben een trouwe Firefox gebruiker trouwens.
 
ik werk bij belgacom, moet mijn boterham verdienen!, mijn digitale tv komt van TELENET vriend, niet van mijn werkgever.tijdens de werkuren heb ik genoeg zéver van bgc-tv.
klep toe dus!!!vriend!

mijn excuses aan andere leden van het forum, te ver is te ver!

Sorry, maar dat is een antwoord dat helemaal geen enkele steek houdt. Wat er op je werk gebeurt hoeven wij niet te weten en of je er nu problemen hebt of niet zijn onze zaken niet. Dat brengt gewoon de job mee. Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je je frustraties hier zomaar kan neerpennen en te schrijven klep toe. Als je dat niet aankan dan moet je elders werk gaan zoeken, niet meer en niet minder. Hier worden vragen of suggesties gevormd en die verdienen gewoon een beleefd antwoord.
 
@Mathieu: topic #5 gelezen??? of juist de mijne?, dan stop ik ermee!

(op)(op)(op)(op)


slotje erop!?

je krijgt gelijk, ik hou mijn :blahblah:
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik heb IE9 opgestart en IE8 verwijderd. Het gaat nu iets sneller dus kan even vooruit. Dank je ddragon80 voor waardevolle je tips met IE8 want dit heeft er wel toe geleid dat ik meer inzicht heb gekregen in internet explorers. Ik was daar in elk geval blij mee. Wel jammer dat ik een discussie zie ontstaan die weinig meerwaarde heeft voor de klanten van pctuts.be. Jullie hebben wat mij betreft wel een punt gemaakt. Je frutraties afreageren op klanten is wel het slechtste wat je kunt doen want ik heb nu het gevoel dat ik een zeveraar ben omdat ik een vraag stel aan iemand die veel deskundiger is dan ik. Zo wordt de klant kopschuw gemaakt en ik kan er ook niets aan doen als een ondersteuner door zijn werk frustraties heeft. Ik vind deze reacties die ik zie niet alleen verkeerd en onprofessioneel maar ook zeer schadelijk voor een zo'n professionele site als pctuts. In Nederland heb ik nog nooit iets beters kunnen vinden dan de site van pctuts dus ik zou daar maar zuinig op zijn. Complimenten voor pctuts en ik zou zeggen, laat dit niet afbreken door interne frustraties van wie dan ook. En kan iemand het even niet aan, wat iedereen kan overkomen, maak dan even een pas op de plaats en laadt even energie op om er weer tegenaan te kunnen. Iedereen heeft hier begrip voor. Maar afreageren op klanten, omdat je in je werk "gezever" van klanten beu bent is denk ik niet de weg. Ik ben in elk geval geen zeveraar, maar een lid van pctuts die mij, samen met de andere leden, al vaak hebben kunnen helpen. Samen sterk moet je maar denken en laten we deze discussie maar sne stoppen of intern voeren bij pctuts.
Groetjes van Crimpak en toch blij met jullie ondersteuning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan