Status
Niet open voor verdere reacties.
L.S.

ik heb een zolid bluetooth stack gekregen maar kan geen driver vinden voor mijn Asuslaptop. OS windows 8.1. Heeft iemand suggesties?
Bij voorbaat dank
Wiebertje
 
zolid bluetoothstack

Bedankt voor jullie reakties.
Ik weet niet precies waar hij vandaan komt en er staat alleen maar op dat het een Zolid is.
En de link die Tuts doorgaf heb ik al geprobeerd maar die geeft een error
 
dat er enkel alleen Zolid op vermeld staat laat me al vermoeden dat deze van de Aldi is ...
echter is het me niet duidelijk wat jij bedoeld met bluetooth stack !
daarom de eerder gestelde vraag of het niet om de Zolid TV Hybrid Stick gaat ... indien we hier niet uit komen kan er geen juiste hulp geboden worden .

*waarvoor gebruik je deze stick ?
 
Kan je eens meedelen welke Asus Laptop met Windows 8.1 je hebt.
En welke hardware je via bluetooth wil gebruiken.
Daar er veel kans is dat er al bluetooth aanwezig is in je Laptop.
 
ASUS x75V windows 8.1. Ik heb een driver gedownload voor een Toshiba bluetooth stack. Werkte goed. Maar dat kon maar een beperkte tijd en dan moest ik een nummer intikken die bij die stack hoorde. Die heb ik natuurlijk niet en dus stopte dat. Ik kreeg via Asus een bericht hiervoor dat ik het volgende moest downloaden.
download.aspx?model=Maximus%20Extreme & f-name+Toshiba-Bluetooth-Patch.zip & f-type+27 & os+ 29
Daar kan ik niks mee .Ik gebruikte die stack of stick om foto's van mijn mobiel naar de laptop te sturen of andere bestanden.
 
Dat kabeltje heb ik. Maar ik vind die bluetooth wel handig. De laptop is inderdaad een X75VD. Hoe kan ik de regel van Asus nu behandelen?
download.aspx?model=Maximus%20Extreme & f-name+Toshiba-Bluetooth-Patch.zip & f-type+27 & os+ 29
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan