Status
Niet open voor verdere reacties.
ZTE nubia Z11 mini

Inleiding
Het Chinese moederbedrijf ZTE heeft voor zijn dochteronderneming een nieuwe smartphone in de startblokken klaar staan. Wat kunnen we nu gaan verwachten van deze nubia Z11 mini? Ik vind het een misse naamkeuze, want zo mini vind ik hem niet met zijn 5”.

Scherm
Deze ZTE nubia Z11 mini krijgt een IPS LCD scherm van 5” met een resolutie van 1920x1080 pixels wat een zeer mooie 441PPI neer zet en het is daarmee ook een Full HD scherm.

Camera’s
Op camera gebied is deze Z11 mini naar mijn bescheiden mening ook niet echt mini te noemen, want hij krijgt achteraan een mooie 16MP f/2.0 26mm lens mee aan boord en een LED flitser. Hij krijgt ook fase detectie, geo tagging, gezicht/glimlach detectie, panoram en HDR mee aan boord .
Vooraan steekt er een Mooie 8MP f/2.4 camera, wat ruim voldoende moet zijn om selfies mee te maken en of mee te videobellen.

Chipset
Deze ZTE nubia Z11 mini is hier ook geen mini lijkt mij want hij krijgt een mooie Qualcomm Sapdragon 617 mee aan boord. Die in Quad core 1.2 GHz Cortex 53 & Quad core 1.5 Cortex A53 is geklokt en krijgt een mooie Adreno 405 GPU ook mee aan boord. Alsof het nog niet genoeg is, krijgt deze mini ook nog eens 3GB RAM mee aan boord en voor een mini een maxi van 64GB intern geheugen, dat ook nog eens uit te breiden valt tot 200GB door middel van een micro SD kaartje.
Uit de doos draait dit niet zo mini toestel op Android 5.1.1.

Batterij
De ZTE nubia Z11 mini komt met een 2800 mAh Li-Ion batterij dat niet verwijderbaar is.

Specificaties

ZTE nubia Z11 mini
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan