E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
De wekelijkse nieuwsbrief "Nieuwe inhoud van Computerforum PcTuts.be" wordt door mijn provider Ziggo al ruim een jaar steevast in de spammap...
Antwoorden
7
Weergaven
529
  • Gesloten
Hi Op het werk hebben we allemaal als technieker een tablet met de Outlook app op. Ik moet heel vaak de zelfde mail sturen maar juist bv andere...
Antwoorden
5
Weergaven
429
  • Gesloten
Hoe kan ik een exchange mailaccount in outlook(office 365) tijdelijk uitschakelen.Als ik outlook open moet ik nu telkens wachtwoord ingeven(popup...
Antwoorden
15
Weergaven
881
  • Gesloten
Ik heb verschillende Gmail-account die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Nu vraag ik mij af: kan je een URL aanmaken om Gmail te...
Antwoorden
4
Weergaven
356
  • Gesloten
LS, Om een nieuwe emailnieuwsbrief te testen om te kijken hoe het er op de mobiele telefoon uit zou zien, heb ik vanaf mijn PC 2 mails met bijlage...
Antwoorden
7
Weergaven
579
  • Gesloten
Onderstaand screenshot toont hoe Outlook blokkeert. Niets kan nog worden gedaan, tenzij klikken op Meer informatie. Daarmee start ik een volledig...
Antwoorden
6
Weergaven
589
  • Gesloten
In het Outlook programma van mijn echgenote komen veel emails binnen van Taboola . Hoe kan ik deze vervelende advertenties waar mijn echtgenote...
Antwoorden
21
Weergaven
794
  • Gesloten
ik heb naast mijn telenetadres ook een Gmailadres , en de vrouw had ook een Gmailadres , maar dat lukt niet meer om te openen ; nu wil ik een...
Antwoorden
2
Weergaven
373
  • Gesloten
Op mijn webmail Telenet heb ik een alias mailadres verwijderd maar de mails (spam) op dit adres blijven binnenkomen. Ik heb Telenet daarvoor een...
Antwoorden
4
Weergaven
391
  • Gesloten
Nadat ik een nieuw aangekochte versie van Office 2021 had aangekocht en geïnstalleerd; werkte mijn Outlook niet meer. Wat ik ook probeer, ik krijg...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan