Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Zoals de titel al zegt, heb een domeinnaam die ik zou moeten verhuizen. Kunnen jullie een goedkope (jaarlijks, aanbiedingen zijn vaak tijdelijke)...
Antwoorden
7
Weergaven
361
  • Gesloten
Is dat van den ouden tijd, pc banking zonder dat hangslot te zien of SSL? Gisteren wat betaald, denkelijk is dat gelukt(zonder hangslot of ssl)...
Antwoorden
6
Weergaven
518
  • Gesloten
Het klinkt misschien gek maar het lijkt erop dat er ergens in mijn instellingen hetzij in Norton / Malwarebytes of Ccleaner plots standaard iets...
Antwoorden
13
Weergaven
499
  • Gesloten
Telenet stopt met vanaf september met 3G https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/3g-switch
Antwoorden
4
Weergaven
405
  • Gesloten
Besten, Men kan een icoontje van Firefox plaatsen op de "Taakbalk" en op het "bareelblad" Dat staat bij mij normaal zo ingesteld en werkt. Deze...
Antwoorden
3
Weergaven
220
  • Gesloten
Besten, Omdat lij FF en TH beiden zo traag werkten en haperingen vertoonden bij gebruik heb ik beiden herinstalleerd vanuit de [basis.exe] die op...
Antwoorden
17
Weergaven
718
  • Gesloten
Firefox : waar kan ik zoeken of wat moet ik doen om mijn ID te laten openen in FF ? FLAMINGO :geek:
Antwoorden
31
Weergaven
922
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een paar maanden geleden iets gehoord, gelezen, over het simpel omleiden van websites. Je kon dan het niet gewenste adres ingeven...
Antwoorden
6
Weergaven
195
  • Gesloten
trk.klclick.com heeft een ongeldig antwoord verzonden. M.v.g. Guido.
Antwoorden
6
Weergaven
303
  • Gesloten
Hi Waarom duurt bij de eerste X Firefox opstarten het laden van een pagina lang. Al veel geprobeerd weet ook niet juist meer wat ik allemaal al...
Antwoorden
2
Weergaven
274
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan