Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Om de een of andere reden gaat er steeds wat fout met het bureaublad. Ik gebruik office 365. Ik heb een desktop en een laptop. Van de een op de...
Antwoorden
2
Weergaven
571
  • Gesloten
Ik heb een site ontdekt waar ik redelijk goedkoop aan Office Pro 2019 kan komen. De totaalsom is € 9,25 bij telefonische activatie, bij...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
goede namiddag, mijn oude Acer van 9-10 jaar gaat aan de kant ,wegens meerdere problemen met updates win 10, (( was oorspronkelijk win 7 ))en...
Antwoorden
14
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd : maar sedert kort komt er nu om de haverklap...
Antwoorden
22
Weergaven
2K
  • Gesloten
Op de nieuwe laptop van mijn kleindochter staat Windows 10 en Office 365. De Office is maar 1 maand geldig. Ik heb een code voor Office 2019...
Antwoorden
3
Weergaven
531
  • Gesloten
Ik word om de oren geslagen met goedkope aanbiedingen voor o.a. Office2019 : € 20,00 is geen uitzondering. Heeft iemand hier ervaring mee ...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Besten, Ik heb Office 2016 op mijn PC staan maar zou nu de laatste 2019 willen installeren. Moet ik vooreerst de 2016 de-installeren en dan pas...
Antwoorden
2
Weergaven
649
  • Gesloten
Gisteren toch maar de update naar versie 2004 gedaan. En sindsdien moet ik telkens opnieuw ik outlook2010 opstart, mijn paswoord ingeven. Iedere...
Antwoorden
6
Weergaven
575
  • Gesloten
Ik zou mijn volledige Office 2013 Prof willen vervangen door een lokale installatie van Office 2019 ... Nu zijn vb. van Outlook de bestanden...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Ik ben volledig uit het oog verloren om Office 2007 te vervangen door nieuwere versie (omdat ik eigenlijk geen problemen ondervond) ...
Antwoorden
26
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan