Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

Vandaag melding dat er een nieuwe update beschikbaar was, maar kan nu niet meer zien welke het was. Klikken op downloaden en installeren en nà 5...
Antwoorden
13
Weergaven
178
Ik weet niet of deze vraag past op dit forum , het is over smartphone Ik heb op de smartphone AVG antivirus en Malwarebytes staan , is dat...
Antwoorden
0
Weergaven
20
als ik op dat icoontje klik zie ik widgets , maar komt het niet hoe krijg ik die terug ?
Antwoorden
5
Weergaven
193
dag iedereen , ik zag op de tv een programma waar de slechtziende persoon een kleur kon achterhamlen van lkedij of dergelijke met een app op de...
Antwoorden
0
Weergaven
54
hoe zou het komen dat er in "galerie " veel foto's 2 ,3 en zelfs soms 4 dubbel opstaan ? bvb
Antwoorden
7
Weergaven
288
  • Gesloten
al een paar dagen zie ik bij de updates een Defender update maar die installeer niet , blijft zo , zijn er nog mensen die dit voorhebben en /of...
Antwoorden
13
Weergaven
484
  • Gesloten
  • Opgelost
Heb een nieuwe usb stick en wil er met rufus een win11 versie op zetten maar dit lukt niet krjg de melding stick word niet erkent via...
Antwoorden
28
Weergaven
581
  • Gesloten
mijn Google is plots in het Engels , hoe krijg ik het weer in het Nederlands ?
Antwoorden
3
Weergaven
256
  • Gesloten
geachte, Is het normaal als je een programma installeert en je besluit het toch niet te houden, en ik wou een systeemherstel doen (gisteren...
Antwoorden
43
Weergaven
1K
Sinds een paar dagen wil mijn desktop na op "afsluiten" te klikken niet meer afsluiten. Ik kan dit nog maar enkel doen door de aan/uit knop een...
Antwoorden
9
Weergaven
411
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan