31ste Hobby en Computerdag - zondag 24 februari 2013 Antwerp Expo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
31ste Hobby en Computerdag - zondag 24 februari Antwerp Expo

Op zondag 24 februari 2013 vindt van 10 tot 17 uur de 31ste Hobby en Computerdag
plaats in Antwerp Expo (Bouwcentrum).

Reeds 30 jaar een denderend succes. De vele bezoekers maken hiervan het grootste
computerevenement van België. Bovendien ontvangt de beurs 2 gastbeurzen:
de Fotografiebeurs ( Dipro - Home ) en de Platen- en CD- beurs ( Kdx Fairs - CD- en platenbeurzen - Kdx FAIRS! ).

De laatste trends, de nieuwste technologieën en toepassingen voor computergebruik kan je er zien,
uittesten en kopen. De Hobby en Computerdag biedt de bezoeker een ruim aanbod aan computer
hard -en software, onderdelen en toebehoren /elektronica / hobby / audio / toys / films / elektronische
gadgets.

Op de 31ste Hobby en Computerdag stellen verschillende computerclubs zich voor.
Deze verenigingen tonen welke activiteiten zij gedurende het jaar aan hun leden aanbieden.
Bovendien kan de bezoeker kennismaken met diverse hobby's waarbij de computer centraal
staat zoals digitale fotografie, muziek en gaming. U kan ook uw aangekocht materiaal laten
testen bij de HCC! Testbank.

Alle info Dipro - Home

De 31ste Hobby en Computerdag 2013 vindt plaats in Antwerp Expo op zondag 24 februari 2013
van 10.00 tot 17.00 uur.
 
Lijkt mij best wel eens leuk om hiervoor naar Anvers te rijden, maar ja met een drukke baan en ook vaak op zondag werken gaat zoiets zelden lukken.
 
Lijkt mij best wel eens leuk om hiervoor naar Anvers te rijden, maar ja met een drukke baan en ook vaak op zondag werken gaat zoiets zelden lukken.

Vooral niet doen. Het is veel te ver van bij Jullie. De computerbeurs, zelfs in Antwerpen, is niet meer wat het is geweest. Verleden jaar al was het tegengevallen en de overige beurzen in het land gaan ook heel fel achteruit.

Vroeger had je 2 zalen voor de computerbeurs. Nu is er nog eentje voor computer, fotografie en platen samen. Dus, denk er nog eens over.
Maar mocht je toch onverwacht opdagen, dan trakteer ik je wel op een pintje hoor.
 
Ze hebben ook hun reputatie niet echt meer mee.
Alhoewel ik vorig jaar wel een slag heb kunnen doen, draadloze computermuis Performance MX van Logitech voor € 25.
 
Ze hebben ook hun reputatie niet echt meer mee.
Alhoewel ik vorig jaar wel een slag heb kunnen doen, draadloze computermuis Performance MX van Logitech voor € 25.

Natuurlijk, het is altijd interessant. Maar het is zeker niet meer wat het geweest is. Trouwens overal op die beurzen is het minder. Zelfs Uthrecht is niet meer wat het was.
Dat er aan de standen nog koopjes te doen zijn blijft zeker een feit. Maar het blijft een namiddagje uit met vrienden voor onze hobby hé.
 
Ik heb altijd schrik om materiaal te kopen daar, het is inderdaad een leuk dagje weg met vrienden.
Maar het is echt sneu als je thuis moet vast stellen dat het materiaal niet werkt zoals het zou moeten. Dan zal het snel afgelopen zijn met onze hobby.
Juist er is een testbank.....(kijkt bedenkelijk)..... ;)
 
Tsja, dat risico is met tweedehands altijd aanwezig.
Dit heb je niet alleen met computerspullen, maar met alles.
 
Maar niemand zegt dat je 2dehands moet kopen. Er is (was) ook veeeeel nieuws

Het was een antwoord op Tjoepke, deze was bang om met defecte apparatuur of onderdelen thuis te komen.
Hier ging ik er dus van uit dat hij tweedehands spullen bedoelde. Nieuwe dingen zijn zelden defect.

Natuurlijk weet ik dat op een computerbeurs een divers aanbod is van oud tot nieuw. Helzelfde is hier ook op beurzen in Nederland.
 
Het was een antwoord op Tjoepke, deze was bang om met defecte apparatuur of onderdelen thuis te komen.
Hier ging ik er dus van uit dat hij tweedehands spullen bedoelde. Nieuwe dingen zijn zelden defect.

Natuurlijk weet ik dat op een computerbeurs een divers aanbod is van oud tot nieuw. Helzelfde is hier ook op beurzen in Nederland.

Ik denk dat het heel gezond is te twijfelen aan 2de hands. Er zit inderdaad veel rommel tussen. Maar meestal ken je de betere standen (helaas maar) na een paar bezoeken aan de beurzen. Daarom best nieuw kopen. De prijzen zijn op een beurs meestal een heel stuk lager dan in de winkel.
 
Wanneer het om 2de hands materiaal gaat, zouden ze dat dan ook zo moeten presenteren. Soms staat daar materiaal als nieuw gepresenteerd wat dan niet zo blijkt te zien of het product is beschadigd. Of erger nog; soms heb ik het gevoel dat sommige producten van een boot zijn gevallen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan