3d animatie plaatsen onder windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik ben op zoek naar een freeware software tool (niet via internetsite werkende) om een 3d tekst onder mijn mail te plaatsen.
Denk b.v. in de vorm van een stopbord dat ook de politie achter in zijn auto heeft en waar ik zelf de tekst in kan voeren om vervolgens onder mijn uitgaande mailtjes te plaatsen als vaste 3d bewegende tekst.
Misschien een wat moeilijk uitgelegde vraag, maar is er iemand die een dergelijke software tool kent?
Ik zou daar b.v. een lopende tekst in willen zetten: Met vriendelijke groet (gevolgt door mijn naam)

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
dit is te vergelijken met een handtekening plaatsen in elke mail dat je verstuurd ...
maar dan met een 3-D tekst en daar achter je eigen naam... wil je, je eigen naam dan ook in 3-D ?
 
Je bedoeld zoiets ???

Crimepack.gif
 
Hoewel dit technisch mogelijk is, wil ik zulke dingen toch afraden. En zeker als het om een "handtekening" gaat.
Email wordt eigenlijk misbruikt voor zulke dingen. Je gaat dan telkens een image (afbeelding) meesturen.
Een bekendere email client, nl incredimail, zit ook vol met zulke gadgets. Deze email client wordt dan ook verre van serieus genomen.
Het feit is dat emails beschouwd worden als officiële "documenten". In vriendenkring maakt dat dus allemaal nietveel uit, maar daarbuiten moet je het een beetje beschouwen als een officiële brief welke je verstuurd. Dat moet formeel blijven.

Dit is dus een persoonlijke mening die waarschijnlijk nog door anderen gedeeld wordt. Je beslist zelf of je hier gevolg aan geeft of niet. Voor ons maakt dat geen verschil.
 
OK qtex bedankt voor de typ, ik ga even kijken of ik dit kan gebruiken.

Beste DDragon80 bedankt voor je uitgesproken bezorgdheid omtrent handtekeningen plaatsen onder een mailbericht.
Dat is me bekend en ik laat het wel uit mijn hoofd om dit te doen bij mailtjes waar rechten of plichten uit voortvloeien.
Ik heb zelf rechten gestudeerd en ken die problematiek. Het is echter wel zo dat je al snel je naam onder een mail zet al is het alleen al met een vriendelijke groet.
Dat is inderdaad oppassen geblazen. Belangrijke stukken werk je ook niet af per mail als het goed is.
M.i. is een mail slecht een kort bericht en zaken doen of rechten of plichten op je nek halen mag je nooit per mail doen.
Maar toch, je hebt gelijk, veel mensen hebben niet door dat ze wat uitgebreider gebruik maken van mailtjes en daar vlot hun naam onder zetten met alle gevolgen van dien.
Misschien goed daar de leden eens op te wijzen.
Groetjes
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan