Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,


Ik zou graag een nieuwe digitale fotocamera kopenen deze HP PhotoSmart M425 heb ik ergens te koop gezien voor 129€ + geheugenkaart 512mb
Zijn er mischien mensen met ervaring met dit toestel of is dit een goede keuze prijs/kwaliteit ?

Greetz...;)[OPLOSSING]
Ik heb het toestel gekocht en ik moet zeggen ik ben er best tevreden mee (y)

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb reeds twee verschilende HP's fototoestellen gehad en steeds tevrede over.
Laag in prijs en goede kwaliteit, zowel van de foto's als gebruiksgemak.
Mijn laatste is een HP M415, zeker géén batterijenvreter , twee AA heroplaadbare battrijen en daar trek ik probleemloos een hele dag mee en laad 's avonds de foto's naar de pc en 'k heb nog power over (gebruik wel goeie heroplaadbare batterijen!!!).
Eén minpunt, ondanks ik zeer tevreden ben over de prijs-kwaliteit van het toestelletje, is het reeds 3 maal vernieuwd (ja dit is mijn vierde voor de prijs van één) geweest wegens fabricagefout...
Dit echter zonder problemen.

Maar ga eerst na voor je een toestelletjes koop of het geschikt is voor je wensen.
Ik wou niet te duur gaan (de kinderen gebruiken dit toestel ook vaak in de jeugdbeweging ed.) en toch goede kwaliteit hebben... HP heeft mij op dit vlak aangenaam verrast.
 
Ik heb er ook 2 van HP een 6 serie en een 945 ben er best tevreden over maar ga nu over op een reflex toestel het gaat een Nikon D200 worden, de reden is de snelheid en de beeld kwaliteit en de extra flits.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan