Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Allereerst natuurlijk allemaal prettige dagen gewenst.
Vorige keer hebben jullie mij uitstekend geholpen bij mijn probleem dus nu kom ik weer eens vragen.

Mijn XP media besturingssysteem komt na een update met een aanmeldings scherm voor windows. Hierin wordt gevraagd naar het wachtwoord voor de Administrator. Daar ik nog nooit als administrator de PC heb benaderd weet ik niet wat is moet doen of hoe ik dit kan omzeilen. Op de site van Dell zeggen ze dat ik XP moet herinstalleren. Dit heb ik inmiddels gedaan, maar nu werkt het een en ander niet meer. Ik kan met die PC niet op internet dus kan de ethernet controller, de PCI device, de SM-Controller en de Videocontroller (VGA compatible) niet ophalen. Mijn vraag aan jullie is deze; kan ik mijn Dell Dimension E521 (product code B3LHN2) nog op internet krijgen ? zo ja ?? Hoe ??

Als jullie weten hoe ik de administator scherm kan wegkrijgen dan is het ook goed, beide versies XP staan nog op de PC, met alle submappen e.d. Ik heb al met setup (F2) geprobeerd het wachtwoord van de administtrator te veranderen maar dat lukt niet, zeker een ander deel.

Hopelijk kunnen jullie me helpen?

Groet, Chris Roskam
;!
 
nu werkt het een en ander niet meer. Ik kan met die PC niet op internet dus kan de ethernet controller, de PCI device, de SM-Controller en de Videocontroller (VGA compatible) niet ophalen. Mijn vraag aan jullie is deze; kan ik mijn Dell Dimension E521 (product code B3LHN2) nog op internet krijgen ? zo ja ?? Hoe ??

;!

Je kan ook de drivers binnenhalen op een andere pc, die zet je op usb, en dan gewoon de drivers vanaf usb installeren en klaar.
 
Heb je een driver disk er bij gehad, zo ja dan moeten alle drivers hier op staan.

Ga anders even naar de site van Dell Drivers and Downloads | Dell [United States] en vul jouw service code in.
Dit moet ergens op een stikker te vinden zijn

svgtag_icon.jpg
 
Is een optie die ik al een paar uur uitprobeer, met geen resultaat, Ik hoopte dat jullie aan de hand van mijn PC gegevens konden aangeven welke drivers ik nodig hab en waar ik die kan vinden.
 
Op de Site van Dell inderdaad met de service code geprobeerd maar omdat de garantie al verlopen is kunnen ze me niet helpen. daar komt nog bij dat de PC niet in Amerika of Engeland is gekocht wat het nog moeilijker maakt.
 
Op het adres wat ik op antwoord 5 geef staat alles. Let wel even op de volgorde die ik in 5 zeg.
Ook de Sata drivers zou ik installeren.

Ook de videokaart en audio drivers.
Bij communications staan 2 drivers voor een fax modem, deze heb je waarschijnlijk niet nodig.
Input ligt een beetje aan de randapparatuur die je gebruikt, maar kan geen kwaad om ook te installeren.
 
Van het Dell forum heb ik de volgende reactie gekregen.

Chipset Drivers must be installed First. That will resolve the SM-buscontroller

since the Dimension E521 is an AMD-based system

Audio drivers may be the PCI Device

the ethernet controller Broadcom 440x 10/100 Integrated

and the Video-controller GeForce 6150 LE

Should not be done before the CHIPSET drivers.
 
Van het Dell forum heb ik de volgende reactie gekregen.

Chipset Drivers must be installed First. That will resolve the SM-buscontroller

since the Dimension E521 is an AMD-based system

Audio drivers may be the PCI Device

the ethernet controller Broadcom 440x 10/100 Integrated

and the Video-controller GeForce 6150 LE

Should not be done before the CHIPSET drivers.

Zeg ik ook in antwoord 5

Eerst de Chipset, daarna maakt het in principe niet zo heel veel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan