Aanschaf Laptop Dell Studio 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Zou dit een deftige laptop zijn die mijn zus heeft besteld voor geen al te zware games en voor de rest wat te surfen en een klein beetje foto's bewerken.

Base Intel® CoreTM 2 Duo Processor P7450 (2.13GHz, 1066MHz, 3MB) Geheugen 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048] Toetsenbord Internal Belgian Azerty Keyboard Grafische kaart 1 GB ATI Mobility Radeon HD 4650
Harde schijf 1 TB (7.200 rpm) Dual SATA-harde schijf (2 x 500 GB) Besturingssysteem Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands Optische stations Fixed Internal DVD+/-RW Slot Load Drive including Software Draadloze connectiviteit Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1X2) 1/2 MiniCard
Cables 1 Meter Power Cord (3 Wire) - European Verzendingsdocumenten Dutch Documentation Gedis - pakketreferentie N0174507 Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc Ondersteuningsdiensten 3 jaar In-Home garantiesupport, ook 's avonds en op zaterdag PalmRest Silver chainlink palm rest – with Black Chainlink cover only Bestelgegevens Studio 1745 Order - Belgium
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh) Draagtassen Geen draagtas Systeemmedia Studio 1745 Resource DVD (Diagnostic & Drivers) Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Kleuren, dessins en beschilderingen Black chainlink Accidental Damage Support Geen Accidental Damage-support Online Backup DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar) Call Dell Experts One free Dell Expert call to help with your PC queries within 60 days of purchase Labels Wireless Label (Intel Wireless Cards) - Core 2 Duo LCD - scherm 17.3” High Definition+ (1600x900) LED with TL DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.0 Basic Microsoft-software Microsoft® Works 9.0 - Nederlands Beveiligingssoftware McAfee® Security Centre - Beveiliging van 15 maanden - Nederlands Voeding Wisselstroomadapter van 90 W

Ze heeft 366 Euro korting gehad. Nu in aanbieding. ;)

Het butget was voorzien tussen de 800 en 900 Euro en de prijs kwam op 880 Euro, het zal wel geen miskoop zijn zeker.

[oplossing] ( lees verder in de post) Zeer vriendelijk om dit te laten weten Ik laat het mijn zus zeker weten hoor . Wij kopen al enkelle jaren bij dell en vindt het gemakkelijk om zelf zo'n laptop of computer samen te stellen en hun spul is zeker niet slecht en met de help suport steeds goed behandeld. Ik persoonlijk ben wel overgestapt op Macintosh, ik wilde eens iets heel anders. Bedankt voor de tip . [/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kaart is meer dan voldoende voor niet al te zware games.
Ze kan zelfs makkelijk 3DMark 06, Cinebench R10
http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html
http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html

Voor de echt zware games als fear en crisis zal het nog net lukken denk ik mits de resolutie ietsje lager in te stellen.
Maar met het goede memorybeheer in de 64bit architectuur verwacht ik dat zelfs die games nog net haalbaar zullen zijn.
Met de memorybus van 128bit zit je goed als normale gamer.
De grafische kaart heeft geen shared memory, maar ik zie dat er 1 gig voorzien is, ook dat vormt geen probleem.
cpu is goed, zeer snel ram 1333mhz,genoeg opslag (1TB aal 7200rpm
Ik kan weinig aanmerken op deze laptop.

De rest van de laptop ziet er ook heel mooi uit.
De reductie van de prijs zal met de komst van de zware games hebben te maken vermoed ik.
Het lijkt een licht verouderde gamers laptop.

Als er toch een minpuntje moet zijn, het is een Dell.
Niet iedereen is tevreden over de support daar, maar dat is subjectief he.
Er zijn ook klanten die wel tevreden zijn zo als het overal wel is.
 
Laatst bewerkt:
De kaart is meer dan voldoende voor niet al te zware games.
Ze kan zelfs makkelijk 3DMark 06, Cinebench R10
http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html
http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html

Voor de echt zware games als fear en crisis zal het nog net lukken denk ik mits de resolutie ietsje lager in te stellen.
Maar met het goede memorybeheer in de 64bit architectuur verwacht ik dat zelfs die games nog net haalbaar zullen zijn.
Met de memorybus van 128bit zit je goed als normale gamer.
De grafische kaart heeft geen shared memory, maar ik zie dat er 1 gig voorzien is, ook dat vormt geen probleem.
cpu is goed, zeer snel ram 1333mhz,genoeg opslag (1TB aal 7200rpm
Ik kan weinig aanmerken op deze laptop.

De rest van de laptop ziet er ook heel mooi uit.
De reductie van de prijs zal met de komst van de zware games hebben te maken vermoed ik.
Het lijkt een licht verouderde gamers laptop.

Als er toch een minpuntje moet zijn, het is een Dell.
Niet iedereen is tevreden over de support daar, maar dat is subjectief he.
Er zijn ook klanten die wel tevreden zijn zo als het overal wel is.

Bedankt voor de info, ik heb goede ervaringen met de Dell support.
 
Hallo telerke,
heb juist dezelfde configuratie sinds vorig jaar, heb die nog gekocht met Viste erop maar heb in November 2009 voor 20€ een Windows7 kunnen kopen bij Dell. Ben tot nu toe zeer tevreden, geen vastlopers, goede snelheid enz.
mvg wimeken
 
Hallo telerke,
heb juist dezelfde configuratie sinds vorig jaar, heb die nog gekocht met Viste erop maar heb in November 2009 voor 20€ een Windows7 kunnen kopen bij Dell. Ben tot nu toe zeer tevreden, geen vastlopers, goede snelheid enz.
mvg wimeken

Zeer vriendelijk om dit te laten weten :duimop: Ik laat het mijn zus zeker weten hoor ;). Wij kopen al enkelle jaren bij dell en vindt het gemakkelijk om zelf zo'n laptop of computer samen te stellen en hun spul is zeker niet slecht en met de help suport steeds goed behandeld. Ik persoonlijk ben wel overgestapt op Macintosh, ik wilde eens iets heel anders. Bedankt voor de tip (y).
 
Dell Studio 1745

Dell Studio 1745

Ik heb vorige week net dezelfde besteld (2de bestelling)
Eerst had ik deze besteld met een Full HD scherm na 6 weken wachten en zelf contact op te nemen met Dell, in het frans en engels want blijkbaar is er geen nederlandstalige klantendienst voor belgische "thuis"-genruikers, ben ik er dus achter gekomen dat ze dus het full hd scherm niet meer maken en zodus mijn laptop niet kunnen produceren.

Vind dit persoonlijk alles behalve service voor zo'n groot internationaal bedrijf... En als je de forums op het internet afgaat ben ik blijkbaar niet de enige met dit gedacht en zeker niet diegene met lange levertijd en problemen etc.

Anyway heb er hoop van zegen terug één besteld zonder full hd-scherm maar dan wel 1TB (2x 500gb @7200) hdd en W7 Pro ipv 500gb & W7 premium.
Wel weer 6 weken geschatte levertijd maar staat na 4 dagen toch al in productie dat is al een stap verder dan de vorige keer :))))

Persoonlijk heb ik niet zo'n technisch verstand van Hardware maar heb m'n huiswerk gemaakt en denk dat deze configuratie een mooie subtopper is....


Waiting for my Dell :)))
Succes ermee!
Vincent
 
Dell

Dell

Telerke,


Heb je nog iets extra besteld? want ik betaal voor 't zelfde (enkel W7 pro dus wat 30 euro extra is) 833 en jij 880...
is thans dezelfde pakketreferentie N0174507...



Greetzzz
Vincent
 
Ik heb vorige week net dezelfde besteld (2de bestelling)
Eerst had ik deze besteld met een Full HD scherm na 6 weken wachten en zelf contact op te nemen met Dell, in het frans en engels want blijkbaar is er geen nederlandstalige klantendienst voor belgische "thuis"-genruikers, ben ik er dus achter gekomen dat ze dus het full hd scherm niet meer maken en zodus mijn laptop niet kunnen produceren.

Vind dit persoonlijk alles behalve service voor zo'n groot internationaal bedrijf... En als je de forums op het internet afgaat ben ik blijkbaar niet de enige met dit gedacht en zeker niet diegene met lange levertijd en problemen etc.

Anyway heb er hoop van zegen terug één besteld zonder full hd-scherm maar dan wel 1TB (2x 500gb @7200) hdd en W7 Pro ipv 500gb & W7 premium.
Wel weer 6 weken geschatte levertijd maar staat na 4 dagen toch al in productie dat is al een stap verder dan de vorige keer :))))

Persoonlijk heb ik niet zo'n technisch verstand van Hardware maar heb m'n huiswerk gemaakt en denk dat deze configuratie een mooie subtopper is....


Waiting for my Dell :)))
Succes ermee!
Vincent
Inderdaad de wacht tijd is lang zowat 6 weken, ik heb gisteren nog gebeld met Dell ze hadden de orderbevestiging niet doorgestuurd en ik was verbonden in het Nederlands maar werd doorverbonden in het engels en heb dit simpel opgelost telefoon hoorn ingehaakt en terug gebeld en de zaak uitgelegd dat ik in het Nederlands wilde geholpen worden, ze hebben mijn terug doorverbonden en werd vriendelijk in het Nederlands verder geholpen zonder probleem. Zodus als je beld naar Dell steeds vragen om geholpen te worden in het Nederlands en zegt gewoon dat je Engelse taal zeer gebrekkelig is.
 
Wonder bij wonder, bij Dell wordt er niet geslapen de bestelling van mijn zus haar laptop was voorzien op 11 Maart. Vandaag heeft ze bericht gehad dat haar laptop is verzonden naar UPS voor levering. Haar laptop was op 24/01/2010 besteld, zodus mogen we dit een zeer snelle bestelling noemen :duimop: Enkel een nadeel met vrouwen, ik mag het weer betalen en in het vervolg mijn Visa kaart beter verstoppen ;!;!;!.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan