Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Grimbo

Gast
Hallo beste mensen, wie kan mij helpen om m'n AC Ryan in te stellen. Voor zo ik weet staan de instellingen goed, maar
als ik wat met een torrent wil binnenhalen en daarna de PC uitzet komt er niets op de Harddisk te staan.
Als er toch wat op de player staat dan heeft het TR~ als extens met 0Kb. Wel kunnen mensen wel wat van m'n harddisk afhalen. Ik ben jullie dankbaar om dit probleem te verhelpen.

met vriendelijke groet, Richard ;)
 
Hetgeen ik gevonden heb is dat een "AC Ryan" een mediaspeler is. Als je via Torrents iets binnenhaalt op de pc moet je zoals met elk ander programma alles klaar maken op de pc. Daarna een copy maken naar Uw mediaplayer. Je kan het eventueel via netwerk naar Uw mediaplayer sturen. Ik haal mijn zaken op met Spotnet. Eenmaal alles binnengehaald en uitgepakt zet ik het op stick of copier het naar de schijf van de mediaplayer. Aan de mediaplayer moet enkel verteld worden welke aansluiting er gebruikt wordt voor de media en welke er gebruikt zijn om de tv op aan te sluiten. Eventueel de resolutie en het schermformaat. Maar dit doet niets terzake voor het opslaan van de opgehaalde zaken via torrent of dergelijke.
 
Dank je Mik voor je uitleg, het punt is als ik een Torrent heb gevonden kan ik vanaf de Mediaplayer de Torrent van m'n PC
ophalen, dan haalt die het binnen op de Player, maar zijn dan 0Kb. Normaal moet je dan de PC uit kunnen zetten, dat kan dan ook
maar de standen zijn leeg, ook als de PC aanstaat.

mvrgr, Richard
 
Voor alle duidelijkheid, Torrents binnenhalen op Uw pc en uitpakken. Dan heb je de files die je ook met Uw pc kunt afspelen.
Die files naar Uw mediaspeler overbrengen en je kan ze afspelen.
Uw mediaspeler kan niets met die torrentbestanden zolang ze niet uitgepakt zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan