Status
Niet open voor verdere reacties.
het doet wat het moet doen ...ik ben er alle zins tevreden mee indien ik deze gebruik...
ik zeg indien omdat de win7 en de win8 dus ook vanuit schijfbeheer meerdere bewerkingen kunnen doen .
de Acronis Disk Director heeft echter dat streepje voor ..
 
Als het enkel om disk management gaat raad ik eerder GParted aan omdat dit gratis is en evengoed werkt.
GParted -- About

In de laatste versie van Acronis Disk Director zitten wel enkele extra's zoals OS Selector etc... Dus als je deze erbij wilt, komt GParted tekort.
 
Als het enkel om disk management gaat raad ik eerder GParted aan omdat dit gratis is en evengoed werkt.

Acronis Disk Director Home is toch ook gratis en bied heel wat meer functies dan GParted. Acronis Disk Director bied de mogelijkheid om logische partities te maken wat met Gparted niet kan. Acronis Disk Director bied ook de mogelijkheid om logische partities te converteren naar primaire partities wat ik in GParted ook nog niet vind.
 
Acronis Disk Director Home is toch ook gratis en bied heel wat meer functies dan GParted. Acronis Disk Director bied de mogelijkheid om logische partities te maken wat met Gparted niet kan. Acronis Disk Director bied ook de mogelijkheid om logische partities te converteren naar primaire partities wat ik in GParted ook nog niet vind.

Zoals qtex me voor was, Acronis Disk Director is niet gratis.
Betreffende logische volumes; Een logisch volume kan je enkel maken in een extended partitie. Je kan dus niet in één stap van een primaire partitie naar een logical partitie gaan. Eerst moet je een extended partitie aanmaken. GParted kan wel al deze dingen.
 
Ooit wel eens een wat oudere versie van Disk Director geprobeerd. Werkte goed.
Dus ik verwacht dat de nieuwste versie ook goed werkt.
Maar zoals eerder vermeld wordt, waarom niet het gratis GParted gebruiken. Werkt ook goed.
 
Zoals qtex me voor was, Acronis Disk Director is niet gratis.
Betreffende logische volumes; Een logisch volume kan je enkel maken in een extended partitie. Je kan dus niet in één stap van een primaire partitie naar een logical partitie gaan. Eerst moet je een extended partitie aanmaken. GParted kan wel al deze dingen.

-m- Sorry, ik had me inderdaad vergist. Heb me verward met een ander partitie programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan