Status
Niet open voor verdere reacties.
beste helpers

na het installeren van service pack 3 voor windows XP kan ik in de takenbalk geen adresbalk meer vinden .
Als ik ergens op een site ben en ik wil iets opzoeken dan is deze adresbalk voor mij zeer handig , maar nu die er niet meer instaat kan ik die(adressenbalk) dus ook niet meer in de takenbalk zetten.
Wieet iemand hoe ik dit terug kan vinden , via een sleutel in het register misschien ??,
 
beste helpers

na het installeren van service pack 3 voor windows XP kan ik in de takenbalk geen adresbalk meer vinden .
Als ik ergens op een site ben en ik wil iets opzoeken dan is deze adresbalk voor mij zeer handig , maar nu die er niet meer instaat kan ik die(adressenbalk) dus ook niet meer in de takenbalk zetten.
Wieet iemand hoe ik dit terug kan vinden , via een sleutel in het register misschien ??,

Taakbalk: De balk die (gewoonlijk) onderaan in uw beeld staat en waarin de "Start"knop staat. Waarom moet daar een adresbalk in staan?

Waarom het je, uitgezonderd in IE of een andere browser een adresbalk nodig?


Kijk hier eens (in het midden van de pagina langs rechts)
Daar staat een programma om de adresbalk weer te installeren in IE7 (in de veronderstelling dat u met IE7 werkt).

Software: Free Your Audio, Find Album Cover Art, and Freeware | MuvEnum Software
 
Taakbalk: De balk die (gewoonlijk) onderaan in uw beeld staat en waarin de "Start"knop staat. Waarom moet daar een adresbalk in staan?

Waarom het je, uitgezonderd in IE of een andere browser een adresbalk nodig?


Kijk hier eens (in het midden van de pagina langs rechts)
Daar staat een programma om de adresbalk weer te installeren in IE7 (in de veronderstelling dat u met IE7 werkt).

Software: Free Your Audio, Find Album Cover Art, and Freeware | MuvEnum Software

Het is niet dat wat ik bedoelde , de adressenbalk in mijn browser die is er wel.
Maar als je rechtsklik op de takenbalk dan kan je daar voor adres kiezen , althans zo was het vroeger , nu staat die er niet meer bij , dus kan ik die ook niet aanklikken en zodoende heb ik in de takenbalk geen adresbalk.
bij mijn andere pc met vista erop staat die er wel en heb ik een adressenbalk in de taakbalk staan.
 
klik op de plaats waar deze normaal moet staan met de rechter muis toets,er verschijnt dan een menu en in deze menu klik je op menu balk en dan komt deze terug tevoorschijn
 
zoals je kan zien staat het adres er niet bij zodoende kan ik dus geen adresbalk in de taakbalk plaatsen.
 

Bijlagen

  • werkbalken.JPG
    werkbalken.JPG
    34.9 KB · Weergaven: 113
druk op start==>instellingen==>taakbalk en menu start==>daar kan je de instellingen veranderen op klassieke weergave
 
druk op start==>instellingen==>taakbalk en menu start==>daar kan je de instellingen veranderen op klassieke weergave

en dan nog kan ik adres niet vinden in de werkbalk dus ik kan die nog steeds niet toevoegen aan de taakbalk.
Waarom ik dit zou willen , omdat ik het handig vind , zeker als ik mijn mails open en ik zie een link die ik niet kan aanklkken dan maak ik daar een kopie van en plak die in de adressen balk die in de taakbalk staat.
 
moeilijke bevalling hé urbain.

sleep uw IE naar die balk
als u nu een link wil bekijken .. open IE en plak hem daar in adresbalk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan