Status
Niet open voor verdere reacties.
een hele tijd geleden is er eens een post gedaan van pc tuts met een gratis tooltje om adware en malware te verwijderen van de pc ,maar ik weet niet meer hoe dat noemt. wie kan mij helpen?
het was een exe file en men kon het direct opstarten van uit het bureaublad
 
@Tuts ja dit is het..sorry...durfde niet echt aanpassen..zodat link niet meer zou werken....
nee in feite bedoel ik wel adwclaener en jij malwarebytes ..toch
 
waar om word mijn bericht altijd verwijderd?????????ik weet om welke tool het ging..maar mag Jack flach dan meer ....mag toch antwoorden of niet soms....
 
ja je mag antwoorden , maar je mag niet onbeleefd zijn in je antwoorden ...
daarom worden berichten die aanstoot gevend zijn aanstonds verwijderd ...

Jack Flash stelde de vraag niet aan u , maar aan de Topic Starter " Amigo "
 
ja je mag antwoorden , maar je mag niet onbeleefd zijn in je antwoorden ...
daarom worden berichten die aanstoot gevend zijn aanstonds verwijderd ...

zodus vragen om rust..is aanstoot geven dan....topics die maanden oud zijn haalt hij boven water....en heeft totaal niks te maken om één lid oplossing te geven toch...of niet....kijk als het zo blijft duren...mag je gerust mijn account verwijderen...dan moet ik die onzin niet meer lezen he....
groeten
navarro
 
Aankondigingen - Windows 7

Alle gebruikers, zowel bezoekers als leden en medewerkers, worden geacht zich te gedragen naar de normale manieren en omgang. Dat wil zeggen (maar is niet beperkt tot): geen kwetsende, racistische, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel discriminerende teksten en/of inhoud plaatsen, geen (pogingen tot) bedrog plegen, geen misbruik van vertrouwen of informatie maken,...

Het beledigen van andere gebruikers is niet toegestaan.

De inhoud van berichten moet betrekking hebben op het forum en op het onderwerp waarin dit is geplaatst.

Eénieder die de website of zijn bezoekers en leden opzettelijk schade tracht toe te brengen in welke vorm dan ook, wordt onmiddellijk verwijderd van het forum.

Alle regels gelden voor teksten, berichten, topics, fora en andere onderdelen van pctuts zoals profielen, persoonlijke berichten, handtekeningen en bijlagen en gelden voor iedereen die enig verband heeft met de website of Pctuts in het algemeen.

Bij het overtreden van één of meerdere huisregels van pctuts kunnen er mogelijk sancties volgen die zich niet enkel beperken tot verwijderen van het lid.

Indien men zich niet kan/mag/wil houden aan de regels van pctuts en de wetgeving wordt men in ieder geval verzocht Pctuts te verlaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan