Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 prblemen bij mijn outlook 2007: 1° ik krijg geen afbeeldingen meer binnen sinds een paar dagen. Er komt, waar elke afbeelding moet komen een vierkantje met een rood vierkantje, een groen bolletje en een blauw driehoekje in. Het zal waarschijnlijk weer eens iets met de instellingen zijn, maar waar....?
2° ik krijg alle mails dubbel binnen, heb ik vroeger nog eens gehad, toen opgelost ja , maar hoe??

Een beetje (veel) hulp van de pctutters kan dus geen kwaad......;) ;) thx
 
even kijken of u de laatste versie hebt.

http://java.com/nl/download/installed.jsp


was het blijkbaar inderdaad! effe moeite gehad om de laatste versie te kunnen downloaden, mijn firewall liet 'm niet door, maar nu schijnt het opgelost te zijn. Als ik nu mijn mails ook nog enkel en niet dubbel ontvang kan deze zaak gesloten worden, nog effe wachten dus. Deze avond weten we meer. Toch al bedankt Laurek!(kp) alweer een happy pctutter!(y) ikke dus
 
dubbel email

dubbel email

1)als u op uw hoofdaccount een alias aanmaakt krijgt u dubbel mail.
2)als uw account bij opstarten direct naar PostIn gaat en ook direct op nieuwe mail controleren gaat hebt u ook die kans.
dus een van de twee uitschakelen.
 
Laurek, ik krijg geen dubbel mails meer sinds ik Java aangepast heb, dus zal het daar ook wel mee te maken hebben denk ik, maar het is opgelost, dus dit mag hier gesloten worden tenzij nog iemand iets te zeggen heeft.
Nogmaals bedankt en tot kijk! (kp)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan