Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Terwijl ik rustig aan het werken ben op de laptop en wat surf en muziek beluister stopt plots gans het proces en kan ik niets meer doen
alles via taakbeheer stoppen een dan kan ik nog niets doen, alleen in mappen gaan maar op internet gaan lukt me niet meer,

ook heb ik de laatste tijd dat de laptop geen internetverbinding meer heeft (wifi), herstarten moet ik doen,
ligt dit aan een update of is er ergens eens boosdoener.

deze mail heb ik wel gekregen en op een link geklikt is dit spam of moet ik die als echt beschouwen


Beste Outlook*.c*om-gebruiker,

Eerder dit jaar introduceerde Microsoft het nieuwe Outlook*.c*om, een eersteklas e-mailervaring met de focus op samenwerking en productiviteit. Nu de upgrade naar het nieuwe Outlook*.c*om is uitgevoerd, moet u Outlook 20*16 of Outlook 20*13 opnieuw met uw Outlook*.c*om-account verbinden. U ontvangt deze herinnering omdat u een Outlook*.c*om-account hebt dat gekoppeld is aan een bureaubladversie van Outlook 20*16 of Outlook 20*13 en u dit account nog niet opnieuw hebt verbonden.

Wat u moet doen: verbind uw bureaubladversie van Outlook opnieuw met uw Outlook*.c*om-account om toegang tot uw e-mail te houden. Zolang u uw account niet opnieuw verbindt, zullen uw Outlook*.c*om e-mails niet langer synchroniseren met Outlook 20*16 en Outlook 20*13. Dit wordt hervat zodra er opnieuw een verbinding is gemaakt.
Gedetailleerde instructies en hulp bij het opnieuw verbinden van uw account vindt u op de officiële ondersteuningssite van Microsoft op https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=837697.
Deze wijziging heeft alleen betrekking op Outlook*.c*om-accounts die u opent via Outlook 20*16 of Outlook 20*13. U hoeft zich niet opnieuw te verbinden met uw andere e-mailaccounts, zoals Office 365, Exchange of e-mailaccounts van derden. U kunt via elke populaire browser uw e-mail van Outlook*.c*om blijven ontvangen, versturen en lezen.
We begrijpen dat het opnieuw verbinden van uw account niet prettig is, maar u kunt hierdoor volop profiteren van alle voordelen van het nieuwe Outlook*.c*om via een veiligere en betrouwbaardere infrastructuur. Als u vragen hebt die niet in bovenstaand ondersteuningsartikel worden beantwoord, neem dan contact op met klantondersteuning op: https://support.office.com/home/chat.
Bedankt dat u Outlook*.c*om gebruikt,
Het Outlook*.c*om-team

Veelgestelde vragen:
V. Wat gebeurt er als ik Outlook 20*16 of Outlook 20*13 niet opnieuw met Outlook*.c*om verbind?
A. Zolang u geen nieuwe verbinding maakt, worden uw Outlook*.c*om e-mails niet langer gesynchroniseerd met Outlook 20*16 of Outlook 20*13. Wel blijft u via de webbrowser altijd toegang tot uw Outlook*.c*om e-mails houden.
V. Moet ik Outlook 20*16 of Outlook 20*13 opnieuw met elk niet-Outlook*.c*om-account verbinden (Exchange, Office 365, Gmail, enz.)?
A. Nee, u moet alleen Outlook 20*16 of Outlook 20*13 opnieuw met uw Outlook*.c*om-accounts verbinden.
V. Gaat er e-mail verloren als ik mijn account opnieuw verbind?
A. Nee, er gaat geen e-mail verloren bij het opnieuw verbinden van uw account. Uw e-mail en agenda blijven via het web beschikbaar. Zodra u opnieuw bent verbonden, zullen uw Outlook*.c*om e-mails en agenda weer gaan synchroniseren met uw Outlook-bureaubladversie.
V. Waar kan ik om hulp vragen als ik problemen heb met het opnieuw verbinden van Outlook 20*16 of Outlook 20*13 met mijn Outlook*.c*om?
A. Raadpleeg voor gedetailleerde, stapsgewijze instructies het helpartikel op https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=837697. Als u vragen hebt die niet in bovenstaand ondersteuningsartikel worden beantwoord, neem dan contact op met klantondersteuning op https://support.office.com/home/chat.
ms_logo_g_double.png

olc_logo_double.png

Microsoft respecteert uw privacy. Voor meer informatie kunt u onze Privacyverklaring inzien.
Microsoft Corporation, Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol, Nederland






groetjes

ed
open.aspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan