Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo forum heb een probleem met mijn asus laptop een s37s.
als ik hem opstart dan loopt hij even maar stopt dan. dan zet ik hem uit en start opnieuw maar dan in de veilige modus met netwerk mogelijkheden.
dan is er niets aan de hand en start hij gewoon door. kan mij iemand op het forum helpen, waar zou het aan kunnen liggen. ik dank u.
 
Aangezien je nog kan booten in veilige modus, denk ik niet dat opstartherstel iets gaat fixen. Probeer eerder een systeemherstel in Windows. In veilige modus kan je hier ook nog wel aan. Of eventueel via dezelde recovery console als een recovery CD, maar je kan die ook bereiken dmv F8 te drukken via het booten, dan eerste optie kiezen.

Systeemherstel - Microsoft Windows
 
hallo qtex hallo ddragon80. ik heb gedaan zoals beschreven, maar jammer genoeg geen resultaat, ook wat betreft systeemherstel. nou was ik het een beetje beu, en heb ik geformateert en opnieuw win 7 premium geinstaleert. en hij loopt als nieuw. start goed en vlug op. alles prima heb virusscanner geinstaleert. tot dat ik de eerste 8 updates had geinstaleert. bleef hij weer hangen. zoals te voren. nou wou ik het toch wel weten dus weer van voren, en weer hetzelfde liedje zonder updates ok, na instalatie van de eerste 8 updates bleef hij weer hangen. je zou haast zeggen daar zit een rot appeltje tussen die 8 ?????? is er een oplossing???? dank jullie.
 
stond de home premium er standaard op...start eventueel de Asus recovery op met de F9 toets om deze dan terug te zeten naar de fabrieksinstelling..van aankoop.
 
Probeer eens WSUS Offline dan kan je offline de update's zien installeren en misschien blokt hij niet dan ik gebruik die ook telkens .

Niet vergeten eerst het programma openen en eerst aanvinken welke update's je wil natuurlijk en aan vinken dat hij een iso moet maken ,
zo kan je die branden op dvdrw en zo updaten dan . succes
 
hallo qtex broere69 luc. bedankt voor de ractie. nee qtex standaard staat er vista 32 bits op. dus ik kom daar niet meer bij is weg doordat ik geformateert en win 7 geinstaleert heb. maar ik moet zeggen dat hij zeker 1,5 jaar goed heeft gelopen. hoe dat opeens gekomen is mag joost weten ????? wat betreft luc u hebt gelijk het is de asus z37s zoals op de site staat. ja broere69 staat allemaal in engels ben ik niet zzooo goed in. maar toch bedankt heren.
 
Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test? Kan je er een afbeelding van maken en deze posten?
 
hallo grominet bedankt voor de reactie. even dit. wens jullie allemaal mooie paasdagen en niet zzooooo veel eieren. ja grominet zou ik graag willen doen maar zover kom ik niet want hij start niet door dus kan ik niets binnen halen. of ??? gaat het ook op een manier die ik niet weet ????? in iedergeval dank u wel.
 
Normaal heb je Vista op je laptop.
Wat gebruik je om Windows 7 te installeren
Als je een sleutel hebt voor Windows 7 hebt.
Kun je een legale Windows 7 link krijgen met servicepack 1 inbegrepen.
Dan is hij wel Engelstalig.
Maar kan ik wel meedelen hoe je hem Nederlandstalig kan maken.
Het enige dat nog in het Engels blijft is zoeken naar Updates
 
hallo Luc. nieuw zit er windows vista 32 bits op, er zit ook standaard webcam op. en die fuctioneert natuurlijk ook niet, omdat de driver daarvoor niet geinstaleert word in windows 7, maar je kan hem ook niet ophalen bij asus dat fuctioneert namelijk niet. wat betreft windows 7 premium is legaal heb ik een product code bij dus niet ilegaal. of dat helpt met die van u weet ik dus niet wat er anders aan zou zijn. of ik begrijp het niet goed. of is het om de updates .?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan