Windows 11 AVAST

Ik had voordien Kaspersky Total Sécurity maar heb momenteel Avast Free Antivirus maar zou willen overgaan naar : Premium(1,89€ per mnd) of Ultimate (3,99€.per mnd)
maar doe geen betalingen via internet , weet er iemand of dat ge Avast per bankoverschrijving kunt betalen en ja hoe?
 
normaal wel
https://support.avast.com/nl-be/article/182/#pc
1713176811305.png


bij het aankopen moet je u betaalmiddel kiezen en dan staat er overschrijven ook bij
 
Is wat je bedoelt, 'bestendige opdracht' of 'domiciliëring' ... maandelijkse betaling per bank ?

Daarover kan ik op de site alvast niets terugvinden : ze werken met periodieke abonnementen maar bieden wel mogelijkheid tot automatische betaling vanuit uw credit card, als u de gegevens daarvan achterlaat in je account.
Maar als je huiverachtig bent tegenover gewoon online betalen zal je waarschijnlijk zo'n automatische afhaling van je credit card nog meer wantrouwen...
 
@ Lange Pier,
Oké maar Defender houd ook niet alles tegen hé

Niet offensief bedoeld, maar... gaat een betalende Avast dan wel alles tegenhouden?

Defender gaat veelal stil op de achtergrond zen werk doen, daar andere producten veelal van zich laten horen dat ze "iets" gedaan hebben.
Er is niet zoiets als een almachtig product dat onfeilbaar is, en zeker niet in deze context. Maar je bewering is nogal kort door de bocht en geeft blijk van een misconceptie van dit product.
Je mag uiteraard je geld spenderen aan Avast, maar dat is naar mijn bescheiden mening daarom geen goede keuze.
Avast (alsook andere AV producten) geeft je zogezegde features als 'veilig online winkelen en bankieren'. Maar dat zijn maar commerciele uitspraken die geen technische meerwaarde onder de motorkap hebben. Maw mooie praatjes. Ook de VPN is tegenwoordig een "hot" item om security te verkopen. Trap er niet in...
 
Ik vind zelf een apart antivirus programma iets beter manipuleerbaar (lees: kneedbaar, instelbaar) dan Defender. Voor de gemiddelde gebruiker zal inderdaad Defender wel volstaan en oogst overal lovende kritieken. En trouwens, welke AV houdt echt alles tegen? Die moet nog uitgevonden worden, denk ik.
 
Is wat je bedoelt, 'bestendige opdracht' of 'domiciliëring' ... maandelijkse betaling per bank ?

Daarover kan ik op de site alvast niets terugvinden : ze werken met periodieke abonnementen maar bieden wel mogelijkheid tot automatische betaling vanuit uw credit card, als u de gegevens daarvan achterlaat in je account.
Maar als je huiverachtig bent tegenover gewoon online betalen zal je waarschijnlijk zo'n automatische afhaling van je credit card nog meer wantrouwen...
Oké bedankt, zal het maar zo laten en de Free versie verder gebruiken , had dat genomen omdat er zoveel spam binnenkwam maar dat is nu gestopt.
Misschien dat ik nog eens een Total Sécurity aankoop in de winkel
 
Niet offensief bedoeld, maar... gaat een betalende Avast dan wel alles tegenhouden?

Defender gaat veelal stil op de achtergrond zen werk doen, daar andere producten veelal van zich laten horen dat ze "iets" gedaan hebben.
Er is niet zoiets als een almachtig product dat onfeilbaar is, en zeker niet in deze context. Maar je bewering is nogal kort door de bocht en geeft blijk van een misconceptie van dit product.
Je mag uiteraard je geld spenderen aan Avast, maar dat is naar mijn bescheiden mening daarom geen goede keuze.
Avast (alsook andere AV producten) geeft je zogezegde features als 'veilig online winkelen en bankieren'. Maar dat zijn maar commerciele uitspraken die geen technische meerwaarde onder de motorkap hebben. Maw mooie praatjes. Ook de VPN is tegenwoordig een "hot" item om security te verkopen. Trap er niet in...

@DDragon80, Ik winkel of betaal niet via internet en gebruik ook geen VPN,
't was enkel maar om die betere versie te gebruiken en per maand te betalen
misschien via domiciliëring of per bankoverschrijving,
(zodat ik bepaalde dingen zelf kan instellen zoals vroeger in m'n Kaspersky)
 
Terug
Bovenaan Onderaan