AVG virusscanner tijdelijk uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ben momenteel wat aan het testen en zou graag tijdelijk AVG virusscanner uitschakelen.
Als ik me afsluit van het internet (fiche er uit) kan het toch geen kwaad.
Maar hoe schakel ik AVG tijdelijk uit. Zie dat nergens staan.
[OPLOSSING]1) Start AVG Control Center
2) Dubbelklikken op AVG Resident Shield
3) Daar alle opties uitschakelen

Vergeet niet terug te activeren nadien!![/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt:
Mik

Als ik me afsluit van het internet (fiche er uit) kan het toch geen kwaad.

Hoef je toch de fiche niet voor uit te trekken, welk besturingssysteem gebruik je?
Je AVG uitschakelen kan op deze wijze.
In je werkbalk rechts onderaan moet normaal het AVG icoontje staan als AVG actief is. Rechts op klikken, en dan close of exit of iets dergelijks, hiermee word AVG volledig uitgeschakeld.
 
Mik



Hoef je toch de fiche niet voor uit te trekken, welk besturingssysteem gebruik je?
Je AVG uitschakelen kan op deze wijze.
In je werkbalk rechts onderaan moet normaal het AVG icoontje staan als AVG actief is. Rechts op klikken, en dan close of exit of iets dergelijks, hiermee word AVG volledig uitgeschakeld.
Ik weet ook wel dat ik dat gewoon kan uitschakelen zonder fiche er uit. Maar dat rechts klikken heb ik al lang geprobeerd en er is niets uit te schakelen. Antivirus wordt geopend en nergens in het program zie ik een zaak staan waar ik kan uitschakelen. Alleen staat er hoe ik beschermd ben. Niets toont hoe ge onbeschermd verder kunt.
In Norton kon je gewoon uitschakelen met rechtsklikken. Wie weet raad?
 
En in taakbeheer, daar al eens geprobeerd?

Ik weet ook wel dat ik dat gewoon kan uitschakelen zonder fiche er uit.

Hiermee bedoel ik wel, internetverbinding uitschakelen , zonder de fiche uit te trekken.

1) Start AVG Control Center
2) Dubbelklikken op AVG Resident Shield
3) Daar alle opties uitschakelen

Vergeet niet terug te activeren nadien!!
 
Laatst bewerkt:
En in taakbeheer, daar al eens geprobeerd?



Hiermee bedoel ik wel, internetverbinding uitschakelen , zonder de fiche uit te trekken.

1) Start AVG Control Center
2) Dubbelklikken op AVG Resident Shield
3) Daar alle opties uitschakelen

Vergeet niet terug te activeren nadien!!

Bedankt, Swake, dat dubbelklikken was de hint. Had al alles geprobeerd maar niet dubbel klikken.
 
Klopt het dat ge Uw eigen zaken niet als opgelost kunt markeren?
 
Nee het klopt niet of ja het klopt dat je het niet kan?

Ofwel neen je kan je eigen zaken niet... of nee het klopt niet, je kan je eigen zaken wel markeren

Antwanneke:sorry, inderdaad niet erg duidelijk geantwoord van mij. de vraag was: klopt het dat... en daar is het antwoord neen op: het klopt niet, je kan het wel zelf :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan