Back-up van Widows Live Mail verdwenen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door een systeem fout in Windows Verkenner was ik genoodzaakt om Windows opnieuw te installeren via het recovery bestand van de ASUS Laptop.
Vooraf heb ik alle bestanden gekopieerd naar een externe harde schijf.
Ook heb ik volgens microsoft instructies een back-up gemaakt van windows live mail bestanden, met behulp van het windows back-up centre.
Ik heb dus van het bestand <C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail> een back-up gemaakt.
Na de herinstallatie van Windows heb ik dit bestand weer teruggezet via het Back-up centre, naar de oorspronkelijke lokatie.
Echter bij het openen van Windows Live Mail blijven alle folders leeg. De oude mail bestanden zijn nergens terug te vinden.
NB Na het terugzetten verschijnt wel een box met de vraag "Waarom kan ik mijn terruggezette bestanden/mappen niet vinden ?", maar daaruit kan ik niet af leiden waar mijn bestanden zijn gebleven.
Wie kan mij helpen met het terug vinden/plaatsen van de back-up van Windows Live Mail.
Met dank,

Maarten
 
Bedankt Tuts voor je reactie. Ik ken dat stuk van Microsoft en dat is precies wat ik gebruikt heb om de back-up te maken, maar dus zonder sucess. Volgens mij heb ik precies gedaan wat er in deze instructie wordt aangegevn.
Maarten
 
ben al de gehele tijd aan het googlen geweest echter tot een mogelijke oplossing ben ik niet geraakt ....

denkelijk een niet veel voorkomend probleem.!
 
Heeft deze de backup teruggezet onder de oorspronkelijke gebruikersnaam folder in de profiel folder? Dus C:\Gebruikers\<naam>...
Of heeft deze de backup teruggezet in de correcte, huidige folder?
Ga eens na welke folders er aanwezig zijn onder C:\Gebruikers\ (users). Copiëer die live mail folder naar de correcte user indien deze teruggezet is onder een andere gebruikersnaam.
Om de correcte/huidige folder te weten ga je naar een command prompt en typ je "whoami" (zonder de quotes).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan